Rainbow:n subit

Kaikki autohifiin liityvät asiat.
Soittimet, kaiuttimet, vahvistimet, johtosarjat, jne...
Jumitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jumitzu »

vengeance: Se oli sellanen heitto.. vaasassahan tuo äijänmäyrä hönkäilee lasikuituhuuruja..
Astra H 07 Caravan Opc Line -->http://www.minunauto.com/auto/30283
Larvanto
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Larvanto »

J.S.T kirjoitti:Kuin hyvin pysyy tuo Hammer nopean tuplabasarin tahdissa tuossa omassa refleksikotelossa? Ja tehoa saa semmoset 300w jatkuvaa.
Hyvin mulla ainaki bodomin ja diablon yms mukana pysyy, mulla vaan kaks hammeria samassa refleksikotelossa ja rinnakkain kytketty kahteen ohmiin ja 800 wrms. Sais jostain muutaman satkun ylimäärästä nii vois ostaa toisen vaffin lisää että sais kunnon tehot @4ohm noille..

Paremmin kyllä pysy mukana ja soi napakammin basareiden tahdissa kun oli vanhoilla vaffeilla 800 wrms 4 ohmiin..
Astra -04 1.6 Cosmo
J.S.T
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja J.S.T »

Kuin iso kotelo sulla oli noille kahelle?

Löytyykö kellään kokemuksia noista Ambosseista?
Larvanto
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Larvanto »

80 litranen, ihan tehty noille hammereille elikkäs http://www.powerset.fi/autohifi/rainbow ... level4.htm tämä
Astra -04 1.6 Cosmo
andy83
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja andy83 »

J.S.T kirjoitti: Löytyykö kellään kokemuksia noista Ambosseista?
Mulla kokemusta 12" Ambossista..Ihan hyvin soiva peli ainakin omasta mielestäni. Itselläni oli suljetussa kotelossa ja tehoa taisi mennä 500w RMS. Tehoa nuo Ambossit vaativat melko reilusti joten sinuna kääntyisin ehkä tuon Hammerin puoleen. Mutta kuten joku tais aikasemmin sanoa huono ostos ei ole kumpikaan.
J.S.T
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja J.S.T »

Joo mietinki tuossa jo vähän aikaa että ostais 12 tuumasen Ambossin ja tehokkaamman vahvarin, mutta ostinkin sitten 12" Infinity kappa perfectin suljetussa kotelossa.
Vastaa Viestiin