Kummallinen sähköongelma Astra G:ssä

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Tupperware
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Tupperware »

Multitimer vaihdettu ja kaikki pitäisi olla paikoillaan, mutta ei mitään vaikutusta. :o

Mitähän seuraavaksi?
J@gr
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja J@gr »

Mulla oli sama ongelma, eli nopeusmitsku jämahti ja vilkut ei toiminu. Vilkun piuhat otti oikaria ja poltti sulaketta kuskin jalkatilasta. Ihmettelin että miten sulake aina välillä palaa, kunnes huomasin että aina kun se palo olin vilkuttanu vasemmalle ja sieltä löyty vika. Mutta tottakai olet jo kaikki sulakkeet katsonu....
ex. Astra G -01 3d 2.0 turbo
Honda S2000 -03
Tupperware
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Tupperware »

J@gr kirjoitti:Mulla oli sama ongelma, eli nopeusmitsku jämahti ja vilkut ei toiminu. Vilkun piuhat otti oikaria ja poltti sulaketta kuskin jalkatilasta. Ihmettelin että miten sulake aina välillä palaa, kunnes huomasin että aina kun se palo olin vilkuttanu vasemmalle ja sieltä löyty vika. Mutta tottakai olet jo kaikki sulakkeet katsonu....
Jooh, no tietysti sieltä löyty vielä yksi sulake joka aiheutti ongelman... harmillista todeta jälkeen päin, että olisi pitänyt olla tarkempi, mutta pääasia, että astraali taas rullaa... :o
Vastaa Viestiin