Juu, oli...terokimmo kirjoitti:Laitoitpa aika reilusti,oliko siinä kytkimessä joku tehonlisääjä.Timonen kirjoitti:121hv ja 185Nm.
115heppaa ja 170nm näyttäs kirjanen tolle koneelle.
C20ne Tehot;MOOTTORI tehot 122/180. kisan voittajat selvinny
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Eiköhän tuosta alkuperäisestä 115hp:stä ole osa hevosvoimista karannut jo muille maille ja voimansiirtohäviöitä on ainakin 20hp, noilla virityksillä tuskin montaa lisähevosvoimaa tulee ainakaan mitä ovat testanneet ihan nykyautoissa (siis kunnon putkea, peltisarjaa, lastua yms.), joten heitetään tuollaiset 94hp ja 150nm 
E: Pidetään sama lukema kuitenkin myös moottoriteholle.
E: Pidetään sama lukema kuitenkin myös moottoriteholle.
Opel Astra Caravan Diesel Automatic -01, Muu merkki auf Deutschland, Opel Vectra 1,8 CDX -95, Opel Astra Caravan 1,6 16V -97, Opel Kadett 1,6 Automatic -90, Opel Vectra CD 2,0 -93
Mä luulin että veikataan kone- eikä pyörätehoa...bumper kirjoitti:Eiköhän tuosta alkuperäisestä 115hp:stä ole osa hevosvoimista karannut jo muille maille ja voimansiirtohäviöitä on ainakin 20hp, noilla virityksillä tuskin montaa lisähevosvoimaa tulee ainakaan mitä ovat testanneet ihan nykyautoissa (siis kunnon putkea, peltisarjaa, lastua yms.), joten heitetään tuollaiset 94hp ja 150nm
No mites se nyt on? Pyörätehoahan (itseasiassa vääntöä) dynossa mitataan ja moottoriehosta voi esittää vain valistuneen arvion.
Loppujenlopuksi sillä moottoriteholla ei ole merkitystä, koska moottori ja voimansiirto ovat yhtenäinen paketti ja pyöräteho liikuttaa autoa.
Yhtä hyvin vois ruveta arvioimaan jotain mäntätehoa, josta ei ole vähennetty laakerien ja nokan tai huohotus ym. häviöitä
Mut sanotaan 78kW ja 155Nm.
Loppujenlopuksi sillä moottoriteholla ei ole merkitystä, koska moottori ja voimansiirto ovat yhtenäinen paketti ja pyöräteho liikuttaa autoa.
Yhtä hyvin vois ruveta arvioimaan jotain mäntätehoa, josta ei ole vähennetty laakerien ja nokan tai huohotus ym. häviöitä
Mut sanotaan 78kW ja 155Nm.
kurttu
No kyllä tohon Olin kirjottavinani että vien auton mittaukseen ja paljonko rullilta saa.vai mitataanko pyöristä jotenkin pelkkä moottoritehokin?
Itse laitoin tuon 106/159
nm.
lupasin mäyräkoiran lähimmmälle arvanneelle.Joten varmaan siihen täytyy rajata toi heppa määrä vai miten sen osais lähimmän arvanneen kattoo.
Ja vielä siitäkin kerroin että kaupungissa lämmöt alkaneet nousta mielestäni korkeemmalle kun ennen.
kuitenkin sen vien huomenna ja sieltä jotain tuloksia saan.Ja jos kaikki laittas hp arvon.lasketaan se sitte kilowateista kunhan mittaukset tehty.1,36 kertoimella sitä oon laskenu ite.
Jos haluatte arvailla,niin sama kai vaikka vaihatte 10 kertaa muokkaamalla.
mutta kyllä sieltä joku lähimmäks pääsee ja mäyräkoiran tarjouskuponkeja jo etsin lehdistä.
http://www.motest.fi/content/fi/11501/18/18.html
tuonne sen vien ja,käsittääkseni tuossa nimen omaan pyörätehoa mitataan kun rullilla ajetaan
TÄTÄKIN muokaten.eli tässä värää tietoa.
Eli moottoritehoa arvuutellaan.kw; kertoimella1.36. muokata saa omaansa.ja linkki paikkaan johon vien tänään.
Itse laitoin tuon 106/159
nm.
lupasin mäyräkoiran lähimmmälle arvanneelle.Joten varmaan siihen täytyy rajata toi heppa määrä vai miten sen osais lähimmän arvanneen kattoo.
Ja vielä siitäkin kerroin että kaupungissa lämmöt alkaneet nousta mielestäni korkeemmalle kun ennen.
kuitenkin sen vien huomenna ja sieltä jotain tuloksia saan.Ja jos kaikki laittas hp arvon.lasketaan se sitte kilowateista kunhan mittaukset tehty.1,36 kertoimella sitä oon laskenu ite.
Jos haluatte arvailla,niin sama kai vaikka vaihatte 10 kertaa muokkaamalla.
mutta kyllä sieltä joku lähimmäks pääsee ja mäyräkoiran tarjouskuponkeja jo etsin lehdistä.
tuonne sen vien ja,käsittääkseni tuossa nimen omaan pyörätehoa mitataan kun rullilla ajetaan
TÄTÄKIN muokaten.eli tässä värää tietoa.
Eli moottoritehoa arvuutellaan.kw; kertoimella1.36. muokata saa omaansa.ja linkki paikkaan johon vien tänään.
Joo.nyt meni sen verran monimutkaseks tää juttu tehosta. että soitin paikkaan.
Ja näinhän sieltä kerrottiin että tulos tosiaan onkin moottori teho.mitä voi verrata tehtaan lukemiin.kertoo systeemin millä sen renkaista saavat.
Sori kun en tätä tiennyt.
Mutta jatkan itse samalla linjalla eli arvaan 100 heppaa ja 170 nm.
MOOTTORIN tehoja siis saa arvailla.ja tää on vaan itelleni jokin lähtökohta jos muutoksia teen,niin lukemiin muutoksia haen.
Ihmettelinkin miks tuli niin isoja lukuja joltain.mutta jos ette halua muuttaa ,muutella saa muokkaamalla tietty.
Ja näinhän sieltä kerrottiin että tulos tosiaan onkin moottori teho.mitä voi verrata tehtaan lukemiin.kertoo systeemin millä sen renkaista saavat.
Sori kun en tätä tiennyt.
Mutta jatkan itse samalla linjalla eli arvaan 100 heppaa ja 170 nm.
MOOTTORIN tehoja siis saa arvailla.ja tää on vaan itelleni jokin lähtökohta jos muutoksia teen,niin lukemiin muutoksia haen.
Ihmettelinkin miks tuli niin isoja lukuja joltain.mutta jos ette halua muuttaa ,muutella saa muokkaamalla tietty.
Olit oikeessa.moottoritehoa mitataan sittenkin.kiitos kun herätit keskustelun,ni tuli varmistettua.oon sen verra aasi et luulin automaattisesti pyörätehoa mitattavan.Spikey kirjoitti:Mä luulin että veikataan kone- eikä pyörätehoa...bumper kirjoitti:Eiköhän tuosta alkuperäisestä 115hp:stä ole osa hevosvoimista karannut jo muille maille ja voimansiirtohäviöitä on ainakin 20hp, noilla virityksillä tuskin montaa lisähevosvoimaa tulee ainakaan mitä ovat testanneet ihan nykyautoissa (siis kunnon putkea, peltisarjaa, lastua yms.), joten heitetään tuollaiset 94hp ja 150nm
Vielä tähän lisäten.kun en ilmottanut mitä tehoa tai lukemia mitataan omaa tyhmyyttäni.
lupasin sen mäyrän lähimmälle arvaajalle,mutta kun tehoa ja vääntöä mitataan,niin ei niistä saa yhtenäistä pakettia.
eli molemmista sama setti luvattu nyt.
hp
nm
kuka lähimmäks kumman vaan,tai jos vaikka molemmat ni 2 palkintoa.
lupasin sen mäyrän lähimmälle arvaajalle,mutta kun tehoa ja vääntöä mitataan,niin ei niistä saa yhtenäistä pakettia.
eli molemmista sama setti luvattu nyt.
hp
nm
kuka lähimmäks kumman vaan,tai jos vaikka molemmat ni 2 palkintoa.