Vectra-C GTS madallus

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
Gts03
OCF Member 2020

Re: Vectra-C GTS madallus

Viesti Kirjoittaja Gts03 »

oot oikeessa mulla on koukku, mistä tiesit?
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

Gts03 kirjoitti:oot oikeessa mulla on koukku, mistä tiesit?
tämmöstä eilen kirjottelit...

voin myös mitata vetokoukun korkeuden kontti tyhjänä ja 50kg kontissa + 2 aikuista takana niin sadaan faktaa :thumbsup:
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Gts03
OCF Member 2020

näinpä enpä muistanu mä luulin et oot nähny auto livenä jossain sorry!
gts2003
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja gts2003 »

Jartsa kirjoitti:Mutta joo,voisi melkein laittaa tollasen TA-Technicin alustan tilaukseen...
Joo tota vois vakavissaan harkita...
Onko ooppelilla kiva ajaa? En ole aivan vakuuttunut laadusta.... enkä kyllä muustakaan... mutta silti ajan edelleen ooppelilla...
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja G.T.S »

Ai Jartsakin innostui asiasta... Noh miten ois oiskos mitään ideaa jos yrittäis saada jonkun könttä alennuksen jos ottais samalla useamman sarjan tuolta kun tuntuu et jokainen noita meinais ottaa niin jos siitä jotain alee sais??
Gts03
OCF Member 2020

Alustan korkeus mittaukset kyseessä siis WEITECIN 30mm jouset ja Sasch sport touring iskarisarja. auto opel vectra c gts 2.2 active select

Ennen alustasarjan vaihtoa tankissa noin 10litraa
Etu vasen 37cm etu oikea 37cm
Taka vasen 35cm taka oikea 35,5cm

Weitecin 30mm alustasarjan asennuksen jälkeen tankissa 10litraa
Etu vasen 35,5cm etu oikea 35,5cm
Taka vasen 34,5cm taka oikea 34,5cm

Weitecin 30mm alustasarjan asennuksen jälkeen tankki täynnä+50kg rojua kontissa pienen koeajolenkin jälkeen
Etu vasen 35cm etu oikea 35cm
Taka vasen 34cm taka oikea 34cm

positiivinen yllätys toi Weitecin jousisarja
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

joo no noin sitä voikin olettaa madaltavan mut toi H&R madals edestä sentin enemmän ja takaa tais olla sama!
Gts03
OCF Member 2020

itse olen tod tyytyväinen aikaisemmista weitecin haukuista huolimatta onnistunut hillitty madallus mutta tarkoitus mulla olikin vaan saada uus alusta kun vanhasta oli jousikin poikki mut parempi näin :thumbsup: Eikä kuvista mitä otin pysty millään erotta että onko perä vai keula korkeemalla mitalla erottaa ja noi mitat ei ole sata tarkkoja jos haluais mm päälle pitäis käydä vtt tarkastamassa noi eipä kinata tästä enempää itse tyytyväinen eiks se ole tärkeintä :-?
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Joo siis mä en tod mollaa tota koska tiedän mitä hait tolla hillityllä ja näillä se onnistuu mukavasti;) mut nyt itellä vähän järeempi madallus hakusessa et sais renkaan ja kaaren samaan niin siihen noi ei pysty... enkä tod sano et weitec huono koska tiedän et se on hyvä :worship: mut toivottavasti nyt kestää alusta ja on mukava ajaa et annappa jotain kommentteja siitä kun oot enemmän ajanut!
vectraTBO
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja vectraTBO »

Gts03 kirjoitti:itse olen tod tyytyväinen aikaisemmista weitecin haukuista huolimatta onnistunut hillitty madallus mutta tarkoitus mulla olikin vaan saada uus alusta kun vanhasta oli jousikin poikki mut parempi näin :thumbsup: Eikä kuvista mitä otin pysty millään erotta että onko perä vai keula korkeemalla mitalla erottaa ja noi mitat ei ole sata tarkkoja jos haluais mm päälle pitäis käydä vtt tarkastamassa noi eipä kinata tästä enempää itse tyytyväinen eiks se ole tärkeintä :-?
Olisko kuvaa jotta näkis miten korkeus asettui?
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

vectraTBO kirjoitti:
Gts03 kirjoitti:itse olen tod tyytyväinen aikaisemmista weitecin haukuista huolimatta onnistunut hillitty madallus mutta tarkoitus mulla olikin vaan saada uus alusta kun vanhasta oli jousikin poikki mut parempi näin :thumbsup: Eikä kuvista mitä otin pysty millään erotta että onko perä vai keula korkeemalla mitalla erottaa ja noi mitat ei ole sata tarkkoja jos haluais mm päälle pitäis käydä vtt tarkastamassa noi eipä kinata tästä enempää itse tyytyväinen eiks se ole tärkeintä :-?
No uskon et jos katot mun kuvia niin näät miten matala se on et noi weitecit ja H&R vissiin menee ihan melko samoihin madalluksen kanssa.
vectraTBO
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

G.T.S kirjoitti:
vectraTBO kirjoitti:
No uskon et jos katot mun kuvia niin näät miten matala se on et noi weitecit ja H&R vissiin menee ihan melko samoihin madalluksen kanssa.
Minkä kokoiset vanteet/renkaat sulla on tossa ekassa kuvassa?
Calibra 4x4 Turbo -92
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

18" on noi mustat ja sit vikoissa talvi kuvissa on 17" ja renkaat on 225/40/18 ja 205/50/17... mut ens kesäks pitää saada alemmas! toi viel melko traktori korkeus!
vectraTBO
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Ihan hyvältä se näyttää molemmilla vanteilla. Toi vois olla mullekin just hyvä korkeus aluksi, KW:n variant2 olis tietty se mitä tohon kannattais laittaa mutta ei taida just nyt olla sitä ~1300e ylimääräistä :D
Calibra 4x4 Turbo -92
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

vectraTBO kirjoitti:Ihan hyvältä se näyttää molemmilla vanteilla. Toi vois olla mullekin just hyvä korkeus aluksi, KW:n variant2 olis tietty se mitä tohon kannattais laittaa mutta ei taida just nyt olla sitä ~1300e ylimääräistä :D
No ite meinaan tilata sen TA merkkisen sarjan.. et jos se maksaa 300€ ja noi jouset 150-200€ niin hintasuhde ihan hyvä ja varsinkin kun saanut siitä todella kovat suosittelut ammattilaisilta niin pakko siihen on kallistua... ootkos jos autonkin ostanut?
Vastaa Viestiin