Vectra A -92 2.0i käynnistysongelma
Re: Vectra A -92 2.0i käynnistysongelma
mulla on omassa -92 a vectrassa apukuskin jalkatilassa oikealla puolen kulmamuovin alla... boksin alapuolella metalli telineessä se rele... tulee monesti muilla potkittua se johto sarja irti siitä releeltä ku ei oo niitä suoja muoveja paikallaan... monesti saanu miettiä et mikä vittu täs taas on ku ei käynnisty 
-
Mister_Blonde
- 'Agila'
Re: Vectra A -92 2.0i käynnistysongelma
No niin, nyt on rele vaihdettu, sieltä se pelkääjän jaloista löytyi.
Ensikokeilulla vaihdon jälkeen auto lähti käyntiin, joten ainakaan takapakkia ei otettu. Täten julistan "remontin" onnistuneeksi. Lähipäivät näyttää, pysyykö myös vika poissa.
Lämpimät kiitokset kaikille, jotka auttoivat ja neuvoivat minua tässä ongelmassa. Tämä foorumi näyttää olevan täynnä asiantuntemusta, tänne on turvallista palata uudelleen kun asia niin vaatii.
Ensikokeilulla vaihdon jälkeen auto lähti käyntiin, joten ainakaan takapakkia ei otettu. Täten julistan "remontin" onnistuneeksi. Lähipäivät näyttää, pysyykö myös vika poissa.
Lämpimät kiitokset kaikille, jotka auttoivat ja neuvoivat minua tässä ongelmassa. Tämä foorumi näyttää olevan täynnä asiantuntemusta, tänne on turvallista palata uudelleen kun asia niin vaatii.