PJR kirjoitti:Entäs vectran tai astran ? Nekin käy sinne.
Okkei kiitos tiedosta.
Meinas olla orpo olo ooppelin kanssa ku kaikki vähän dissaa sitä, opetki on foord/toijota miehii mut yks opettaja on ooppel miehii sen kaa juteltii ja tutkittii et se on lähes pakko ottaa alatukivarret pois niinkui tässä joku jo sanoi
Opettaja vaa kannusti et hyvä hyvä, tälläsiiki autoi viel näkee et tee vaa kunnol loppuhu et hänki pääsee muistelee nuaruus vuosii ku sillo hänel ol gsi kadett
Opel Kadett e 1,8i
-Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä-
Ope:Tiedäks sä mitä tapahtuu ku sä pistäs kätes paskaan ? Mä:noo? Ope: Se leviää <-- reilu meininki koulussa
Tonne vaan ruosteenestomaalit ja pirusti koteloainetta ni ei happane. Kyllähän nuo vähän siltä näyttää, että vois mätää löytyä kunhan vaan alkais tonkimaan. Ei toki mitkään lohduttomat vielä. 1.8i taitaapi olla C18NZ ykspisteruisku(90hv) ja 1.8 gsi:ssä käytetty moottori lienee 18E(115hv). Viisaammat korjatkaa jos meni väärin. Noista korinosista oon ite sitä mieltä, että kaikki vaan orkkista. Liikaa jo näkee niitä kadetteja missä on jonkun muun auton osia tai itsetehtyjä. Sisustakin koko mustaksi, niin näyttää paremmalta. Tietty teet niinkun parhaaksi näet, mielipide-erojahan ne vaan on
Markus Ruhl kirjoitti:Tonne vaan ruosteenestomaalit ja pirusti koteloainetta ni ei happane. Kyllähän nuo vähän siltä näyttää, että vois mätää löytyä kunhan vaan alkais tonkimaan. Ei toki mitkään lohduttomat vielä. 1.8i taitaapi olla C18NZ ykspisteruisku(90hv) ja 1.8 gsi:ssä käytetty moottori lienee 18E(115hv). Viisaammat korjatkaa jos meni väärin. Noista korinosista oon ite sitä mieltä, että kaikki vaan orkkista. Liikaa jo näkee niitä kadetteja missä on jonkun muun auton osia tai itsetehtyjä. Sisustakin koko mustaksi, niin näyttää paremmalta. Tietty teet niinkun parhaaksi näet, mielipide-erojahan ne vaan on
Mun mielestä tossa on 112hp wikin mukaa... näkeek sen moottori koodin mistä ?
Opel Kadett e 1,8i
Ope:Tiedäks sä mitä tapahtuu ku sä pistäs kätes paskaan ? Mä:noo? Ope: Se leviää <-- reilu meininki koulussa
Markus Ruhl kirjoitti:Tonne vaan ruosteenestomaalit ja pirusti koteloainetta ni ei happane. Kyllähän nuo vähän siltä näyttää, että vois mätää löytyä kunhan vaan alkais tonkimaan. Ei toki mitkään lohduttomat vielä. 1.8i taitaapi olla C18NZ ykspisteruisku(90hv) ja 1.8 gsi:ssä käytetty moottori lienee 18E(115hv). Viisaammat korjatkaa jos meni väärin. Noista korinosista oon ite sitä mieltä, että kaikki vaan orkkista. Liikaa jo näkee niitä kadetteja missä on jonkun muun auton osia tai itsetehtyjä. Sisustakin koko mustaksi, niin näyttää paremmalta. Tietty teet niinkun parhaaksi näet, mielipide-erojahan ne vaan on
Mun mielestä tossa on 112hp wikin mukaa... näkeek sen moottori koodin mistä ?
Jos ei ole kattia putkessa ja on nelipisteruisku niin sillon on tuo 112hp.
Kone on 18SE ja kyllä se lukee lohkossa. Tai voihan se olla se 18E:kin ja sillon on se 115hp.
Imusarjasta kyllä erottaa nuo toisistaan helposti.
Teme X-2 kirjoitti:Jos ei ole kattia putkessa ja on nelipisteruisku niin sillon on tuo 112hp.
Kone on 18SE ja kyllä se lukee lohkossa. Tai voihan se olla se 18E:kin ja sillon on se 115hp.
Imusarjasta kyllä erottaa nuo toisistaan helposti.
Ei oo kattia, mut eiköst C18NZ alettu tekemään vasta 90luvulla ? Voin toki väärässä olla Hitsi ku en muista millainen imuasarja tossa oli.
Opel Kadett e 1,8i
En kovin elvistelisi jollain tojotan ruppanalla mutta ollappa nappilada, sillä vois välillä ajella luu pihalla.
Putsasin ton pedaalie al olevan pellin, pinta ruostetta oli vaan
Taitaa sielä noiden kahden pellin välissäkin vähän haperoa. Hitsaa alapuolelta siihen tukivarren kiinnityksen tienoille vahvikesaumoja, muutama 10-20 mm pitkä sauma.