Hei, olisiko mahdollista jos kysyisit hintaa myös minun autolleni. Kyseessä on siis 2.0T Signum, vm2003. Tarvitsisin pelkästään keskimmäisen putken. 320€ oli hinta automuovillamerviopc kirjoitti:moi pki. isäpuoli omistaa espoonpakoputkihuollon niin voisin kysäistä että mitä maksaa vectraan putki. onko kyseessä vectra 2.0 turbo gts?
Vectra c 2.0T pakoputkea
Re: Vectra c 2.0T pakoputkea
Kuten tähän ketjuun kirjoittelin, hommasin putken jo aikoja sitten Eurostainlesista ja pienen säätämisen jälkeen lopputulos on ihan hyvä ja rosterisen sai jopa halvemmalla kuin orggiksen.merviopc kirjoitti:moi pki. isäpuoli omistaa espoonpakoputkihuollon niin voisin kysäistä että mitä maksaa vectraan putki. onko kyseessä vectra 2.0 turbo gts?
Itsekkin juuri pakoputkea etsineenä tuli vastaan suomalainen valmistaja joka tekee putkia myös 2.0T moottorilla oleviin vectroihin.
Luettelosta löytyy, jopa gts sportti helmalla.
Eivät tosin myy suoraan, mutta toimittavat autotarvike tukkuliikkeisiin.
Nyt pitää vaan löytää jälleenmyyjä, joka toimittaa putken.
http://www.fennosteel.com/
Luettelosta löytyy, jopa gts sportti helmalla.
Eivät tosin myy suoraan, mutta toimittavat autotarvike tukkuliikkeisiin.
Nyt pitää vaan löytää jälleenmyyjä, joka toimittaa putken.
http://www.fennosteel.com/
-
TakuriObeliksi
- 'Kadett'

Saiko kukaan mistään hankittua putke sopuhintaa?Nyt pitää vaan löytää jälleenmyyjä, joka toimittaa putken.
Selasin itsekin Motonettiä ja kyllä pistää vihaksi kun eivät myy turboon sopivaa putkistoa.
Onko kukaan kokeillut asentaa 2.2 koneisen tai sitten 3.0 cdti putkea? Meneekö paikalleen ja ahistaako pahasti tai vaikuttaako muuten tehoihin? Onko tämä ylipäänsä mahdollista?
Minä kysyin saatavuutta lokakuussa Fennosteel:ta ja sain vastauksen, että luettelossa josta katsoin on vuoden 2011 luettelo ja kaikki siinä olevat putket ei olleet vielä saatavana tukkureiden sähköisessä järjestelmässä tai ei ollut vielä saatavana valmistajalta.TakuriObeliksi kirjoitti:Saiko kukaan mistään hankittua putke sopuhintaa?Nyt pitää vaan löytää jälleenmyyjä, joka toimittaa putken.
Selasin itsekin Motonettiä ja kyllä pistää vihaksi kun eivät myy turboon sopivaa putkistoa.![]()
Onko kukaan kokeillut asentaa 2.2 koneisen tai sitten 3.0 cdti putkea? Meneekö paikalleen ja ahistaako pahasti tai vaikuttaako muuten tehoihin? Onko tämä ylipäänsä mahdollista?
Kehoitti käymään paikallisessa tarvikeliikkeessä vuoden vaihteessa ja kysymään putkea.
Eli kannattaa käydä perinteisessä vanhanajan tarvikeliikkeessä ja vaikka tulostaa sivu luettelosta mukaan ja sanoa, että tukkureilta pitäisi löytyä.
Tosin voihan olla, ettei sitä ole suoraan tukkurinkaan varastosta, mutta nehän hommaa sen valmistajalta. Ainakin minä olen varautunut siihen, noita z20net gts:ä kun ei kovin hirveästi ole liikkeellä.
Näytti löytyvän Simonsin putkisarjaa jossa 3 pönttöä ja 3 putken pätkää,ja maksoo melkein puolet vähemmän ku 1500€. Putkisarja näyttäis sopivan aika moneen dieseliinkin jos niissä EI ole partikkeli loukkua..
opel-blitz
-
g.t.s.2.0.t
- 'Agila'
laiteltiin eilen 2.0t gtssään simonsin putkisto,äänet muuttu,mut ei koventunu,päinvastoin,hiljenty orkkisputkistoon verrattuna.
Jep nyt olisi z20net ja farmari mallin putkisto hakusessa. Oman paikkakunnan varaosatoimittajat pyörittelevät peukaloita ja myyvät ei oota. Ja noista tämän threadin firmojen luetteloista ei löydy sopivaa. Joten vinkkejä otetaan vastaan. On aika suolainen hinta tuo 1500€ putkista. Laitoin noille edellä mainituille firmoille s.posti ja katsotaan että vastaavatko. Muuta niitä odotellessa olisi mukava saada vinkkejä edullisista putkista.
Tee-Se-Itse @ Motonetmodified kirjoitti:niitä odotellessa olisi mukava saada vinkkejä edullisista putkista.
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Jep tuo eurostainless on ainut joka on tähän mennessä vastannut s.posti kyselyyn. Ja kohtuu hintanen se putkipaketti on sillä 850 olisi töineen. Ja ilman töitä 800. Jäi ainoastaan kysymyttä että onko tuossa paketissa kaikki hilkkeet ja kiinnikkeet. Itse on tarvitsisi kuin 2 viimeistä pätkää mutta tuossa olisi katalysaattorilta asti kaikki. Ja varaosaliikkeestä sekä merkkiliikkeestä kysyttynä jo nuo 2viimeistä pätkää ovat kallimmaat kuin koko paketti.
Mulla jää hyväkuntoinen putki ylimääräseks tänää jos jotaki kiinnostaa.
Tosin ei käy farmariin.
Tosin ei käy farmariin.
vectra 2.0t sport -07, astra 1.8 sport-01
Itse ostin Simons-merkkisen catback rosteri pakoputken, joka paketista otettuna paljastuikin RAY merkkiseksi. Putkessa ei ole hyväksyntiä, mutta ei siitä vielä ole ollut haittaa. Hintaa jäi n.700€
EDIT: auto on 2003 2.0t GTS
EDIT: auto on 2003 2.0t GTS
Tänään tuli minullekin tarjous Simmons putkipaketista. Katalysaattorilta taaksepäin putket. Ja olisi 100€ halvempi paketti.
Mutta nyt sitten kaipaankin hieman ruusuja ja risuja putkesta. Ja miten ne putkien päät asettuvat? Samallalailla kuin orgid putki eli ei näy puskurin alta vai tulevatko ne ns. teinituning mallisesti törröttämään puskurin alle. Sekä vaikuttaako tuo putki miten paljon auton ns. maavaraan eli tuleeko se paljon alemmaksi kuin orggis putki.
Mutta nyt sitten kaipaankin hieman ruusuja ja risuja putkesta. Ja miten ne putkien päät asettuvat? Samallalailla kuin orgid putki eli ei näy puskurin alta vai tulevatko ne ns. teinituning mallisesti törröttämään puskurin alle. Sekä vaikuttaako tuo putki miten paljon auton ns. maavaraan eli tuleeko se paljon alemmaksi kuin orggis putki.
No google osaakin kertoa ihan kuvilla tuon putken mallin http://www.simons.se/Katalog/OPEL/OPEL_ ... xhaust.htm
No ei tuo hirmu rumalta näytä...
No ei tuo hirmu rumalta näytä...
Tuolta pitäis kysellä signumiin putkea http://www.lakesteel.org
Bmw e30 325.e34 520.e61 530d.Movano 2.5 cdti.