Omega B madaltaminen
Re: Omega B madaltaminen
Aikanaan oli v8:ssa semmonen että laitettiin kakkosnelosten väliin jouset ja kakkosenelosista jousen keskeltä kierretangot läpi. Kiristettiin molemmat tangot yhtä tiukalle (jousi yhtä lyhyeksi molemmista päistä) ja laitettiin uuniin muutamaan sataan asteeseen moneksi tunniksi. Siellä lämpesi koko jousi kerralla, niin ei tule erikseen heikkoja tai kestäviä kohtia. Ainoa huono puoli, niin tuossa ei helposti tiedä mille korkeudelle auto asettuu jousia kasatessa.
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
pitää varmaan jostain katella toiset takavieterit.. jotkut eibachin -35mm taitaa olla nyt.. keula on passeli mut perä ihan kammottavaTimppaS kirjoitti:Ja kunhan ei niin paljoo muokkaa että jousi pääsee kupeistaan tippumaan kun tunkkaa auton ilmaan.
Luulisin että jotaki jouseen vaikuttaa kun pillillä lämmittää, taitaa siit kohasta tulla jousen heikoin lenkki. Ja se lenkki kun pamahtaa poikki motarilla räjäyttäen renkaan jne...
Kyl mä oon sitä mieltä jos ei o varaa ostaa jousia niin kannattaa pitää vakiokorkusena.
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
ei muutaku kavereiden talleja kiertään ja vaikka bimmerin jousia sovitteleenAri-S kirjoitti:pitää varmaan jostain katella toiset takavieterit.. jotkut eibachin -35mm taitaa olla nyt.. keula on passeli mut perä ihan kammottavaTimppaS kirjoitti:Ja kunhan ei niin paljoo muokkaa että jousi pääsee kupeistaan tippumaan kun tunkkaa auton ilmaan.
Luulisin että jotaki jouseen vaikuttaa kun pillillä lämmittää, taitaa siit kohasta tulla jousen heikoin lenkki. Ja se lenkki kun pamahtaa poikki motarilla räjäyttäen renkaan jne...
Kyl mä oon sitä mieltä jos ei o varaa ostaa jousia niin kannattaa pitää vakiokorkusena.
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut