Valokytkin vielä erikseen, noita olen välillä ebayssä nähnytkin mutta en nyt hintaa muista, varmaan muutamalla kympillä jo saa. Noita samoja valoja katselin jossain vaiheessa mutta enpä ole kellään nähnyt niin ei uskalla sanoa mitään. Sumuvaloritilät automuovikemistä 10 €/kpl.
Ex.Astra H Wagon 1.6 twinport -07 Opc-Looker Z16XE1
Ex.Astra H Gtc 1.6 twinport -07 Opc-Line Z16XE1
Valokytkin vaihdettu.
Johdot vedetty sulakekoteloon.
Ohjelmointi tehty.
Testattu toiminta.
Enää puuttuu sumuvalot.[/quote
Pitkästä aikaa taas kirjoitan. Eikö sulla ollu valmiina johtoja ja releitä autossa kiinni. Itsellä oli ja tämä opel mekaanikko kyllä mulle silloin sanoi että kaikissa suomeen tuoduissa autoissa ne on kiinni. Ja näin kyllä itsellä oli.
Valokytkin vaihdettu.
Ohjelmointi tehty.
Testattu toiminta.
Pitkästä aikaa taas kirjoitan. Eikö sulla ollu valmiina johtoja ja releitä autossa kiinni. Itsellä oli ja tämä opel mekaanikko kyllä mulle silloin sanoi että kaikissa suomeen tuoduissa autoissa ne on kiinni. Ja näin kyllä itsellä oli.
Ei ole ainakaan minun autossani valmiina johtoja.
Valokytkin vaihdettu.
Ohjelmointi tehty.
Testattu toiminta.
........... mun astra on 1.6 -08 Farkku ja empä löytänyt keulasta "valmiita" johtoja sumareille ..... ?
Täytyy ilmeisesti tänään repiä etupuskuri pois ja tutkin vielä ettei niitä johtoja löydy sieltä valmiina. Viimeksi kun ajovaloumpiot vaihdoin niin raotin vain hieman puskuria enkä siitä ainakaan nähnyt irrallisia liittimiä, muistaakseni sumuvaloille pitäisi olla siniset liittimet.
Akus kirjoitti:Täytyy ilmeisesti tänään repiä etupuskuri pois ja tutkin vielä ettei niitä johtoja löydy sieltä valmiina. Viimeksi kun ajovaloumpiot vaihdoin niin raotin vain hieman puskuria enkä siitä ainakaan nähnyt irrallisia liittimiä, muistaakseni sumuvaloille pitäisi olla siniset liittimet.
...... jos löydät ne "sumarin johdot" niin infoa ,kiitos .....
jaripk kirjoitti:Sumuvalo projekti etenee.
........... mun astra on 1.6 -08 Farkku ja empä löytänyt keulasta "valmiita" johtoja sumareille ..... ?
Sulake ja rele olivat valmiina. Johdot puuttuivat.
Tänään kävin kyselemässä Automuovista heidän "tilaamia" ZKW:n 80€/kpl sumuvaloja. Tiskin takana oli eri herra ja tilauksesta ei ollut mitään tietoa. Tyrkytti väkisin 110€ hintaisia Opelin sumuvaloja.
Kävelin pihalle mielessäni kiroten.
Pahus, kun en ottanut ensimmäisellä kerralla muistiin ammattitaitoisen myyjän nimeä.
Akus kirjoitti:Otitko kuvia kun laitoit johdot ? Oliskohan Robertx:llä ohjeistusta/kuvia sumuvalojen johdotuksesta ?
En ottanut kuvia, mutta näillä kuvallisilla ohjeilla pärjäsi http://www.astraforum.fr/index.php?topic=2942.30
Ohjeen liittimet eivät ole täysin sopivia. Ne eivät lukkiudu sulaketauluun tulevaan liittimeen.
Pitäisi löytää oikeat liittimet.
Akus kirjoitti:Otitko kuvia kun laitoit johdot ? Oliskohan Robertx:llä ohjeistusta/kuvia sumuvalojen johdotuksesta ?
En ottanut kuvia, mutta näillä kuvallisilla ohjeilla pärjäsi http://www.astraforum.fr/index.php?topic=2942.30
Ohjeen liittimet eivät ole täysin sopivia. Ne eivät lukkiudu sulaketauluun tulevaan liittimeen.
Pitäisi löytää oikeat liittimet.
Ymmärsinkö oikein että plussat sulakerasialle ja miinukset maapisteisiin ?
Eli siis erittäin helppo tämä johtojen asennus, ainoa hankala taitaa olla tuo sulakerasian naarasliittimet( mistä saa?). Minkälaista johtoa käytit ? Tässä brittifoorumilta asennusohje http://www.astraownersclub.com/vb/showt ... p?t=169992