Niin no itse laittaisin nuo jos pitäis laittaa, ettei näytä niin amis tuningilta.maccitus kirjoitti:Pitää kysellä hieman paljonko ne "lätkät" siihen maksaisi ja voisi kokeilla jotain tällaista viritellä.
Ajovalojen vaihtaminen (Astra H -07)
Re: Ajovalojen vaihtaminen (Astra H -07)
Noi mihin laitoit linkin on pelkät valot eli ne lätkät siihen ympärille tarvitaan. Niitä pitää alkaa kyselemään kun olen täysin samaa mieltä että helposti sahailemalla yms tulee aika "amis tuningia"G.T.S kirjoitti:Niin no itse laittaisin nuo jos pitäis laittaa, ettei näytä niin amis tuningilta.maccitus kirjoitti:Pitää kysellä hieman paljonko ne "lätkät" siihen maksaisi ja voisi kokeilla jotain tällaista viritellä.
Joo kannattaa soittaa Automuoville ja kysyä niiltä, kuitenkin sieltä halvempi kuin marmoritiskiltä. Ja jos ei ole facelift niin ihan perus sumaritkin saa motonetistä olikos 44€ kpl jos sellaiset haluat.maccitus kirjoitti:Noi mihin laitoit linkin on pelkät valot eli ne lätkät siihen ympärille tarvitaan. Niitä pitää alkaa kyselemään kun olen täysin samaa mieltä että helposti sahailemalla yms tulee aika "amis tuningia"G.T.S kirjoitti:Niin no itse laittaisin nuo jos pitäis laittaa, ettei näytä niin amis tuningilta.maccitus kirjoitti:Pitää kysellä hieman paljonko ne "lätkät" siihen maksaisi ja voisi kokeilla jotain tällaista viritellä.
Soitan sinne heti huomenna. Katsotaan jos saisi asian etenemään. Kiitos paljon avusta!
Kokonaiset 10€/kpl maksaa ne missä on sumuvalopaikka valmiina
Meni tilaukseen sellaiset ja nyt tilaamaan pyöreitä päivävaloja 
^ tilaa sit sellaset, joissa on kunnon 1W ledit.
No niin eipä tuo kallista siis ollut. Ja varmasti tulee siistimpi OEM tyylinen ulkonäkö noilla. valoilla.maccitus kirjoitti:Kokonaiset 10€/kpl maksaa ne missä on sumuvalopaikka valmiinaMeni tilaukseen sellaiset ja nyt tilaamaan pyöreitä päivävaloja
tänään olivat näköjään sumarin kehykset tulleet automuoville kun siellä kävin 
Lupasivat soitella kun on tulleet. Ehkä se puhelu sieltä kohta tulee 
-
opelisti77
- OCF Member 2018

Koitin googlettaa mut ei taida löytyä noita pyöreitä gts vectraan. Vai onko halkaisija sama kuin sumarit? Vois olla asialliset sumareiden tilalla ku ei ne muutenkaan mitään valaise.
Ainakin Astrassa luotan, että sopii kun ostan sumareiden kokoiset.
Noi samat käy facelift vectraan, mut ei vanhempaan kun ei tuo kiinnitys ole symmetrinen. Kaiketi siihen vois sellaisen kiinnitys patentin tehdä et ekaks levyyn kiinni ja sit vasta autoon mut vois jäädä hiukan sisälle ne lamput.opelisti77 kirjoitti:Koitin googlettaa mut ei taida löytyä noita pyöreitä gts vectraan. Vai onko halkaisija sama kuin sumarit? Vois olla asialliset sumareiden tilalla ku ei ne muutenkaan mitään valaise.
No olivat tulleet jo eilen,mut Järvisellä aina välillä tuppaa tuo soittaminen unohtua. Kuitenkin ovat siellä kun tänään kävin omia osia hakemassa ja samalla siinä juteltiin noista osista kun olivat siinä näkysällä.maccitus kirjoitti:Lupasivat soitella kun on tulleet. Ehkä se puhelu sieltä kohta tulee
Kuulostaa loogiselta. Pitää pyörähtää siellä jos vaikka jo huomenna ehtisi.G.T.S kirjoitti: No olivat tulleet jo eilen,mut Järvisellä aina välillä tuppaa tuo soittaminen unohtua. Kuitenkin ovat siellä kun tänään kävin omia osia hakemassa ja samalla siinä juteltiin noista osista kun olivat siinä näkysällä.
Hellan luettelossa on astraan tarkoitettu huomiovalosarja joka sisältää kaiken tarvittavan... Mulla on hellan sarja keulassa ja tilasin porilaiselta jälleenmyyjältä... makso hiukan toistasataa...
LED vai halogen?Rajuhe kirjoitti:Hellan luettelossa on astraan tarkoitettu huomiovalosarja joka sisältää kaiken tarvittavan... Mulla on hellan sarja keulassa ja tilasin porilaiselta jälleenmyyjältä... makso hiukan toistasataa...