Vectra 2.8 Tbo OPC-06

Keskustelua Opeleista
vectraTBO
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Re: Vectra 2.8 Tbo OPC-06

Viesti Kirjoittaja vectraTBO »

JiiPeeL kirjoitti:Kyllä, aivan samoin tuon olen itse laskenut. Eli kun tämä jää tuntuvasti alle kympin, niin siksi alkoi minua kiinnostaa. Etupuskurin alaosa pitää vaihtaa ja maalata, sekä takapuskurissa riittää pelkkä maalaus. Sitten se on kyllä oikein siisti, kun konepelti on maalattu vuosi sitten kiveniskemien takia.

Taidan tehdä kaupan ja olen miettimättä, että ostaako joku joskus. Pidän itse ja kunnossa. Ajoa tulee max 5-6 tkm vuodessa tälle jatkossa. -(z)-
Ei toi etulipan ja takapuskurin restaurointi paha rasti ole, jos niillä tulee siisti lookki ja hinta tosiaan jää alle kympin niin anna mennä vaan jos ei jobbaaminen ole tarkoituksena. Hieno pelihän toi on ja kunnossa ollessaan mukava ajettavakin vielä :thumbsup:
kadettgsi kirjoitti:Olikos tämä sininen 46 tuhatta ajettu farkku myynnissä Espoossa?
Voi ollakin mutta en kyllä muista missäpäin oli.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
2.5 cdx
'Kadett'
'Kadett'

Re: Vectra 2.8 Tbo OPC-06

Viesti Kirjoittaja 2.5 cdx »

kadettgsi kirjoitti:Olikos tämä sininen 46 tuhatta ajettu farkku myynnissä Espoossa?
Oli Nurmijärvellä, nykyään majailee Nousiaisissa emännän kauppakassina. Oli tosiaan hinta kohdallaan tässä yksilössä. Kilometrejä 46 tuhatta, 18" kesä ja talvipyörät, virheetön maalipinta ja sisusta, BSR:n ohjelma...
Kun itte tekee, saa mitä tulee
Vastaa Viestiin