Laiska meriva

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
ooppelifani
OCF Member 2023
OCF Member 2023

Re: Laiska meriva

Viesti Kirjoittaja ooppelifani »

Joo hyvin otan kierroksia.
Minulla on aina ollut muutosvastarintaa. Sehän on myös osittain luonnekysymys. Meillä tuli tämän polttoaineen muutoksen kohdalla minun taholta heti käyttökielto 95E10 osalta. Ensin puoleksi vuodeksi ja sitten vielä puoli vuotta lisää. Minä korjaan perheen viisi autoa ja en ala mitään haamuvikoja ihmettelemään näillä vajavaisilla taidoillani. Antaa muiden kokeilla ja ajaa sisään tämä muutos polttoaineessa.
Mielestäni perheen autot, joissa alettiin käyttää 98 entisen 95 tilalla muuttuivat pirteämmiksi kulultaan.
Sorry elokuva alkaa jatkan höpötystä myöhemmin...
White Noise, olihan "scifi".

Eräs Opel asentaja kommentoi viitisen vuotta sitten, että nää on vielä helppoja korjattavia ( 8 venttiilinen 1.6 vm.2002 Astra), mutta uudemmat on vaikeita.
Kyllähän se tieto ja taito korjaamiseen täytyy olla näillä ammattikorjaajilla. Hehän pääsevät autojen takuuaikana harjoittelemaan korjaamista tehtaan "piikkiin" . Lisäksi heillä on käytettävissä koulutus, kokemus ja tuki/tieto auton valmistajalta. Mutuilu jää meille tavallisille taapertajille.
Elämä On Juhla.
Vastaa Viestiin