Juutas kirjoitti:Eli vanhat ja ihan loppu siis. Tarkemmin kun niitä kyttäsin niin alkaa olemaan sellasta pientä halkeamaa kyljissä... Eli turvallista matkaa. Jos jollain on halvalla 17" 5x110 pulttijaolla myynnissä vanteet HALVALLA jotka sopii pyörimään mun autossa niin pistää vaikka YV:tä mulle. Kitoos!
Mitkäs vanteet tuossa on nyt alla, missä koossa ja millä jaolla ?
tursas kirjoitti:Mihis sä sen kakslitrasen Sierran piilotit, täähän on 1,3 S...
Hehe Raumalle ment Sierra. Ja siellä pysyy... Ja juu täs on tää Kadettin 1.3 kaasaritekniikka oikeasti paikassa. Ei tartte niin pal veroja sun muita kato maksaa...
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
Välillä kun kiihdyttää yli 100 ni alkaa täristämään ja täristää kyllä koko ajan vaikka 200 saakka sillai että huomaa. Sit taas välillä ei täristä lainkaan vaikka oli 140 lasissa. Mystinen vika. Ei oikein viittaa renkaiden epätasapainoon. Alle 100 niin ei ole kyllä eläissään niin tasaista kyytiä saanut... Laatikko vaihtaa nätisti ja kaikki pelaa muuten paitsi etulevyt jotka on Motonet uudet ravistaa yli 100 jarrutuksissa... Työntäkää mut reunan yli ja kertokaa mikä mahtais olla vikana?
Opel Corsa E -16
Oli tylsää niin tehtiin Ukon kanssa tämmönen imuäänen muuttaja ja raittiin ilman otto. Tässä muutama kuva päivän tuotoksesta...
Alkuvaihe
Neliöstä ympyrä
Hitsausta/hiomista
Putsari
Työstöä
valmis
Ja sit ku saa paikoilleen niin kerron vaikuttiko muuten ku lisää ääntä... (tuskin auttaa mitään kuten tiedetään... )
Siinä taas vähän tarinaa. Lisää tulee kun Summer Party on ohi ja sit loput rahat menee että saa alustan, vanteet ja pohjat ja lopulta koko auton maalaus.
Opel Corsa E -16
Tulitko ottaneeksi tuosta sovitteen kurkusta kuvaa? Meinaan että teitkö siitä muutoksesta ympyrästä neliöksi jouhean, vai yhtä hienon kuin Simotan laadukkaassa sovitteessa?
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Ei tullut otettua kuvaa. Mutta joutu siitä muotoilemaan paremmin virtaavan eli reunoista hiottiin loivat. En tiedä onko suurta merkitystä mut ei siinä 15min kauempaa mennyt... Ihan ok toimii ainakin kun pienen alaväännön muutoksen kestää. Ylhäältä "laulaa" paremmin ja korkeammalle...
Opel Corsa E -16
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Sellanen vaan että ei tuossa mun Simotassa ole suodatus paras mahdollinen jos vertaa alkuperäiseen paperisuodattimeen. Paistaa valo meinaan läpi komeasti. Kaikki kärpäsestä alaspäin menee kyllä koneeseen...
Opel Corsa E -16
En tiedä miten liittimet sun muut käy mutta keskikulutus menee ainaki kertaheitolla vituiks. Kaverilla voi olla myynnissä c30se koneesta ajotietokone jos kiinnostaa.