B nykiminen,vapausvirtaussuodattimen...
Kyllä niin kävi,että piti ottaa pois!!!!!Harmi,ajelin tuossa mökille viikko sitten ja nyki niin perkeleesti-onneksi alkuperäinen oli mukana.
Eli nyt olisi ostossa...tarvike putsari alkuperäiskoteloon-Oliko se jokin green????Ja mistäs sen löytäisin?
Lisäksi mikäs tämä teidän aiemissa kirjoituksissa esille tullut "Forte"juttu on...ilmeisesti ainetta bensiinin sekaan...mistäs sitä saisi ja mihin hintaan-mikä sillä on vaikutus,itse joskus jotain muuta merkkiä käyttänyt...Kiitos.
Eli nyt olisi ostossa...tarvike putsari alkuperäiskoteloon-Oliko se jokin green????Ja mistäs sen löytäisin?
Lisäksi mikäs tämä teidän aiemissa kirjoituksissa esille tullut "Forte"juttu on...ilmeisesti ainetta bensiinin sekaan...mistäs sitä saisi ja mihin hintaan-mikä sillä on vaikutus,itse joskus jotain muuta merkkiä käyttänyt...Kiitos.
Green Twister koteloitu kartiosuodatin = letkun kanssa moottori saa aina kylmää ilmaa toisin kuin avoimilla kartiosuodattimilla, kiill. alumiini sekä eloksoitu punainen tai sininen, h 150e
varastossa
korvaa oman suodattimen, yleismalli = sovitettava itse paikalleen, tarkista liitoskoko
lisätietoja http://www.prostreet.fi
Green imuletku 80mm siistin näköinen em Twister suodattimeen h 35e
varastossa
edullisemmin letkun saa esim Etolasta jos ulkonäöllä ei niin väliä
omaan koteloon (bensamallit):
Green paneelisuodatin öljytty 340x206mm P612371 h 85e
Green pesupaketti h 20e
varastossa
JR paneelisuodatin öljytty F340206 h 80e, ocf-jäsen h 73e
JR pesupaketti h 17e
varastossa
varastossa
korvaa oman suodattimen, yleismalli = sovitettava itse paikalleen, tarkista liitoskoko
lisätietoja http://www.prostreet.fi
Green imuletku 80mm siistin näköinen em Twister suodattimeen h 35e
varastossa
edullisemmin letkun saa esim Etolasta jos ulkonäöllä ei niin väliä
omaan koteloon (bensamallit):
Green paneelisuodatin öljytty 340x206mm P612371 h 85e
Green pesupaketti h 20e
varastossa
JR paneelisuodatin öljytty F340206 h 80e, ocf-jäsen h 73e
JR pesupaketti h 17e
varastossa
Joo,hienoahan se on,että toimii.
Prostreetillä on Vectran omaan koteloon tuleva greenin suodatin,jollakin oli semmoinen laitettu-onko hyvä???
Onko mitään eroa-alkuperäiseen.Hintahan tuossakin n 70-85 euroa.
Kartiota en oikein uskalla ostaa,koska tulee turha ostos jos vaikka alkaisi taas nykimään.........

Prostreetillä on Vectran omaan koteloon tuleva greenin suodatin,jollakin oli semmoinen laitettu-onko hyvä???
Onko mitään eroa-alkuperäiseen.Hintahan tuossakin n 70-85 euroa.
Kartiota en oikein uskalla ostaa,koska tulee turha ostos jos vaikka alkaisi taas nykimään.........
-
kumimuumi
- OCF Member

Forte Engine Flush. satasen verran vanhaa rahaa, autotarvikeliikkeestä.On 2002-06-25 16:37, Vectr@ B wrote:
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
Minkä kokoselle putkelle tilasit. Ajattelin tilata itse samanlaisen, mutta en jaksa lähteä heti mittaamaanOn 2002-07-02 10:23, markkut wrote:
Asensin Twisterin B Vectraan viikonloppuna. Imee vielä osittain vakioputkiston kautta, kun ei kerennyt puskuria irrottamaan. Mutta ei tosiaan mitään käyntiongelmia ilmennyt.