Joskus se on vain hyvä että tila on käytössä rajallisen ajan viikossa, tekeminen on tehokkaampaa ja jää joutava ihmettely pois.
Jatkakaa samaan malliin.

ja sinne se sitten uppos 

Itse asiassa ei ollut. Näin se tehtiin toisellakin puolella ihan onnistuneesti ja ovi on kyllä laitettu tuohon paikoilleenkin jo ihan onnistuneesti takaisin kun kampe piti jälleen kasata läjään viime sunnuntaina. Ei ainakaan broidi ilmotellut, että olis oven kanssa ollut mitään ongelmia.telwin kirjoitti:Kuvista eikä tekstistä täysin varmaksi ilmene, mutta olihan ovi autossa kiinni kun helmapelti sovitettiin paikalleen. ?
Aika rohkeaa toimintaa tarvikehelmojen kannssa, useammin kuin kerran on porukalle käynyt niin että oven alareunan rako on jäänyt hiukan ahtaaksi tai sitten helmalinja sisemmäksi kuin ovi.Flameball kirjoitti:Itse asiassa ei ollut. Näin se tehtiin toisellakin puolella ihan onnistuneesti ja ovi on kyllä laitettu tuohon paikoilleenkin jo ihan onnistuneesti takaisin kun kampe piti jälleen kasata läjään viime sunnuntaina. Ei ainakaan broidi ilmotellut, että olis oven kanssa ollut mitään ongelmia.telwin kirjoitti:Kuvista eikä tekstistä täysin varmaksi ilmene, mutta olihan ovi autossa kiinni kun helmapelti sovitettiin paikalleen. ?
Jälkiviisaana komppaan täysintelwin kirjoitti:Aika rohkeaa toimintaa tarvikehelmojen kannssa, useammin kuin kerran on porukalle käynyt niin että oven alareunan rako on jäänyt hiukan ahtaaksi tai sitten helmalinja sisemmäksi kuin ovi.Flameball kirjoitti:Itse asiassa ei ollut. Näin se tehtiin toisellakin puolella ihan onnistuneesti ja ovi on kyllä laitettu tuohon paikoilleenkin jo ihan onnistuneesti takaisin kun kampe piti jälleen kasata läjään viime sunnuntaina. Ei ainakaan broidi ilmotellut, että olis oven kanssa ollut mitään ongelmia.telwin kirjoitti:Kuvista eikä tekstistä täysin varmaksi ilmene, mutta olihan ovi autossa kiinni kun helmapelti sovitettiin paikalleen. ?
Mutta hyvä jos osat istuu niin kuin pitää.
Itse en luota tarvikepelteihin niin paljoa että hitsaisin ne kiinni sovittamatta kaikkia osia ensin paikoilleen niin että näen mihin raot asettuu.