Vectra C1 ISO -liitinadapteri ongelma
Re: Vectra C1 ISO -liitinadapteri ongelma
Eihän autossa itsessään ole erillistä rattipiuhaa vaan se menee normaalisti tossa sun nipussa mikä menee OEM mankalle, eli sun pitää löytää sen uuden mankan päästä se rattikauko säätimen piuha eikä autosta. Ja kyllä tossa tuo ylimääräinen mokkula on just sitä ratti adapteria varten.
Noniin nyt on homma selvä, kiitokset kaikille

Astra H GTC Opc-line ''Look'' 1.6
Ex Vectra GTS 3.2 V6
Ex Vectra GTS 2.0T
Ex Vectra GTS 3.2 V6
Ex Vectra GTS 2.0T
Ei helv... Noniin kaukkari ohjaa nyt soitinta muttei ajotietokonetta, mikä nyt on se tärkeämpi... Eli mulla ei ole viiksessä vaan pelkässä alkup. Soittimessa ne napit plus ratti, muttei nyt toimi kun soitin...?
Ex Vectra GTS 3.2 V6
Ex Vectra GTS 2.0T
Ex Vectra GTS 3.2 V6
Ex Vectra GTS 2.0T
Sanokaa nyt tekin vielä että mulla on väärä adapteri ctsvx001.2
Ex Vectra GTS 3.2 V6
Ex Vectra GTS 2.0T
Ex Vectra GTS 3.2 V6
Ex Vectra GTS 2.0T
HUOM! Yhteensopivat autot ovat CAN-väylällä, tässä piuhasarjassa ei ole herätevirtaa kytketty lainkaan. Paremman yhteensopivuuden saamiseksi suosittelemme käyttämään CAN-väylä/rattisäädin-adapteria CTSVX002.2 Oliskohan tolla jotain merkitystä.
Tuo siis jo aikasemmin kopioita.
Tuo siis jo aikasemmin kopioita.
Juu.. Muttakun kuvauksessa luki 2004 niin en mä nyt sit taas tajunnu... Mutta toi 2.2 adapteri ei taas sovi suoraan auton liittimeen.. Toi nykynen iso urokset sopii.. Eli mitä siihen vielä väliin pitää ostaa.. Ei tollasta oo tehtykkään. Tarttis olla opelin oma to opelin oma liitin..
Ex Vectra GTS 3.2 V6
Ex Vectra GTS 2.0T
Ex Vectra GTS 3.2 V6
Ex Vectra GTS 2.0T