Startti irti niin se takaa löytyy.
Sikälimikäli olen oikeassa moottorissa.
Opel Vectra 2.0T -04 käynnistysongelmia
Re: Opel Vectra 2.0T -04 käynnistysongelmia
Lueskelin Tossa vähän tosta asentotunnistimesta. Siel oli juttua että ei käy tyhjäkäyntiä kun sen verran mitä sylintereissä on polttoainetta. Tuo minun auto joko toimii hienosta tai ei ollenkaan. Tuo asentotunnistin pitäisi vaikuttaa myös kaupunki ajoon. Miten on mahdollista että lähtee käymään kun vapaalla autoa siirtää metrin ni sit toimii kun mitään vikaa ei olisi.
Juu eli toisella keskustelu palstalla tuo minun vika nimen on nimen omaan kohta menossa rikki tuo kampiakselin asento tunnistin. Olenko ymmärtänyt oikein,kun autoa työnnetään hieman, asento tunnistin rupeaa pelaamaan ja auton saa käyntiin. isommilla nopeuksella sekoaa jotenkin ja kun auton sammuttaa tunnistin on mykkä. Pienillä nopeuksilla pysyy ns päällä ja toimii. voiko tuo asentotunnistin olla mykkä vaikka auto on käynnissä,ongelma tulee kun auton sammuttaa.
Moottori on Z20NET. Tossa aiemmin oli puhetta akusta,nyt mittasin auton ollessa pois päältä,niin akussa on 12,5v eli akku on kunnossa.
Auto taas kunnossa. Kampiakselin asento tunnistin vika oli kyseessä. Nyt ei muutakun kovaa ajoa.
Kiitos kaikille vastanneille.
Saa poistaa.
Kiitos kaikille vastanneille.
Vika oli kampiakselin asentotunnistimessa. Antoi vikakoodin kun kolmannella kerralla hyyty. Kiitos vaan kaikille.