Astra H ja outo "rääkäisy"
Re: Astra H ja outo "rääkäisy"
Vikakoodeilla löytyy kenttäapuohje : http://workshop-manuals.com/vauxhall/as ... ed_svs_on/
Ex.Astra H Wagon 1.6 twinport -07 Opc-Looker Z16XE1
Ex.Astra H Gtc 1.6 twinport -07 Opc-Line Z16XE1
Ex.Astra H Gtc 1.6 twinport -07 Opc-Line Z16XE1
Työpäivän päälle tuli ajeltua Seinäjoelle ja lämmintä piisasi. Emmää käsitä, kai siitä termostaatin vaihdosta sitten jotain apua oli. Vielä kun saa nokka-akselin ajoituksen kuntoon, niin vot. Toivottavasti pääsee pelkällä ajoituksella, ettei mitään ole rikki mennyt.
-
FinBastard
- OCF Member 2015
- Viesti:
Täh? Mulle ilmoittivat Zafira B malliin hinnaksi 55 € koteloineenPetriVee kirjoitti:Termostaatti koteloineen parisataa euroa ja vajaan tunnin työ päälle. Hohhoijjaa... Aikoinaan E Kadettiin kun vaihdoin itse, niin termostaatti oli jotain 40 markan luokkaa ja vartti meni vaihtaessa.
Huh huh.. Termostaatti mm. Motonetistä 49€ (92ast.) tai 112€ (105ast.).FinBastard kirjoitti:Täh? Mulle ilmoittivat Zafira B malliin hinnaksi 55 € koteloineenPetriVee kirjoitti:Termostaatti koteloineen parisataa euroa ja vajaan tunnin työ päälle. Hohhoijjaa... Aikoinaan E Kadettiin kun vaihdoin itse, niin termostaatti oli jotain 40 markan luokkaa ja vartti meni vaihtaessa.
Itsellä menee huomenna vaihtoon, pihalla vajaan tunnin homma.
Itselläni tuollainen rääkäsy on välillä kuulunut kun pakkasta on ollut vähän reilummin
ja auto kylmänä, luokkaa -10 tai enemmän. Tuleepa testattua rääkäseekö vielä sen jälkeen.
Hiukan vilposta kopissa:

Jopa tuli lämmintä, eikä vaihto ihan mahdottomuus ollutkaan, vaikka vähän sai nakertaa.
Rääkäsy on satunnaisesti tullut aamuisin, liekö tosiaan jotain ABSiin ymv liittyvää...

Rääkäsy on satunnaisesti tullut aamuisin, liekö tosiaan jotain ABSiin ymv liittyvää...

-
FinBastard
- OCF Member 2015
- Viesti:
Mullaki rääkäsee vielä termostaatin vaihdon jälkeen, varsinkin kylmänä ja liikkeelle lähdettäessä.