Vectra A 1.8 I -90
vectra 1.8 -94 n. 245000 takana. Viimesen 100000km:n aikana ei ole tarvinu ku öljyt ja jakohihna vaihtaa. Ja pari viikkoa sitten oikea ulommainen vetonivel. Tosin sekin vain sen takia kun en vetonivelen kumia jaksanut vaihtaa silloin kun se varoitteli. Eli todella helpolla on päässy. Ikinä ei oo jättänyt tielle, tai lähtemättä käyntiin.
- hercules
- 'Diplomat'

- Jäsennumero: 1298
- Viesti:
Mulla on tässä ollu semmoset 5kk se "paskin" malli eli -90 1.6i koneella oleva vekkuli. Ja hyvin sillä viimeks pari päivää sitte mentii karvaa vaille 2mk et kyllä tolla ainakin kerkee ihan tarpeeks nopeesti a paikasta paikkaan b:ee. Ja kesärenkailla ja tulossa olevalla tehofilsulla ja uusilla tulpan johdoilla voi kesällä mennä nopeemminkin.
Että harvemmin oon kuitenkaan jalkoihin jääny tolla mopopolla vaikka heppoja ei ole kuin se 75 ja vielä katilla höystettynä.
Että harvemmin oon kuitenkaan jalkoihin jääny tolla mopopolla vaikka heppoja ei ole kuin se 75 ja vielä katilla höystettynä.
-
vectra kadett
- 'Admiral'

ei se karvaa vaille 2mk ole kovaa vectran mittarivirhellä. mulla karvalakki kaks litraa ja kulkee yli asteikon eli juuri sen mitä tehdas lupaa eli karvan vaille 2mk. et se siitä kulkemisesta. se 1.8 motti on mielestäni ihan hyvä ja riittävä normaaliin ajoon.
<font size=-1>[ This Message was edited by: vectra kadett on 2004-01-16 14:02 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: vectra kadett on 2004-01-16 14:02 ]</font>
ei kai se ihan paska ole. itsekkin kävin tänään sellaisen hakemassa pihan täytteeksi.On 2004-01-16 08:25, hercules wrote:
Mulla on tässä ollu semmoset 5kk se "paskin" malli eli -90 1.6i koneella oleva vekkuli.
edit: minä tunnen kuinka kuski kiihtyy.(75hv)
mutta se oli aikanaan testi manestyjä.
(tm 4/91)"hevoset tuntuvat olevan täysi kasvuisia."

<font size=-1>[ This Message was edited by: ipa on 2004-01-19 00:25 ]</font>
- hercules
- 'Diplomat'

- Viesti:
Eipä tossa paljoo mittarivirhettä näyttäis olevan: Turun reissulla ajettiin motarilla linkun perässä, viisari näytti tasan 100 ja linkkujen rajoitin on muistaakseni asetettu 99km/h ja luulisi että niillä motarilla on kuitenkin lusikka tiskissä...On 2004-01-16 08:25, hercules wrote:
Mulla on tässä ollu semmoset 5kk se "paskin" malli eli -90 1.6i koneella oleva vekkuli. Ja hyvin sillä viimeks pari päivää sitte mentii karvaa vaille 2mk et kyllä tolla ainakin kerkee ihan tarpeeks nopeesti a paikasta paikkaan b:ee. Ja kesärenkailla ja tulossa olevalla tehofilsulla ja uusilla tulpan johdoilla voi kesällä mennä nopeemminkin.
No tuossa astrassa ainakin mittarivirhettä löytyy 12 km/h kun mittarissa on 82, että tuosta sitä ainakin löytyy. Renkaat on vakiot mitä rekisteriotteessakin lukee.
Kyllä tuolla 1.8i automaatillakin kerkii ihan riittävästi, varsinkin talvikeleillä. Ohitus 100 alueella kesällä normaalilla tiellä jo vaatii hieman katsomaankin missä ohittaa, toisin kuin ompulla =)
Kyllä tuolla 1.8i automaatillakin kerkii ihan riittävästi, varsinkin talvikeleillä. Ohitus 100 alueella kesällä normaalilla tiellä jo vaatii hieman katsomaankin missä ohittaa, toisin kuin ompulla =)
Astra F Cabrio 1.8i 16v man. kesät, Corsa C 1.8 GSi talvet
Vectra B caravan 2.0i 16v man. vaimon kulkine.
Vectra B caravan 2.0i 16v man. vaimon kulkine.
- hercules
- 'Diplomat'

- Viesti:
hehe mun mokaOn 2004-02-03 14:45, mM wrote:Tuon tiesinkin, mutta mikäs vehje sitä yksipistettä sitten ohjaa? Onkos se joku Siemenssin tekele?
Tottakai ykspiste
Taitaa olla osassakin 1.8i se ruisku mallia yksipiste?
matias
Tuli tossa vain mieleen et kuinkakohan vaikee ois vaihtaa tonne ykspisteen tilalle nelipiste?