Toi on ihan sairaan hyvä....kiitokset muuten niin ankeen illan piristämisestä!!!
...heität vielä kato pitkässä liipissä koko esson ympäri niin kyllä tulee amisviikset jonossa tarjoaan limua
- 'Admiral'

Eilen kuskina ollessani huomasin, että Volvo 760 GLE 2,5 TD:ssä on tämä sama "ominaisuus". Semmonen leegopalikka osaa kyllä yllättää, ku se sille päälle sattuu 
Kajaanissa rysäytti sitten eilen aamulla kerralla 7 senttiä lunta, että jos meinaa vielä kesäkumppareilla ajella ei enää riitä se kieli keskellä suuta.
Kajaanissa rysäytti sitten eilen aamulla kerralla 7 senttiä lunta, että jos meinaa vielä kesäkumppareilla ajella ei enää riitä se kieli keskellä suuta.
-
kumimuumi
- OCF Member

olihan tänäänkin mielenkiintoista ajella kummenen sentin lumessa kun sen alle oli vielä nuljaantunu edellisetkin. yhessä takaviisto-risteyksessäkin tuli käytyä kummankin puolen penkat läpi vaikka vauhtia oli ehkä 25km/h ja koitin ajaa ihan nätisti 
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
-
0500_Ascona
- 'Admiral'

OSTA TALVIRENKAAT....?On 2003-10-24 15:43, Amppa wrote:
Taas tuli ilmaantui se vika, joka tulee aina talven myötä elikkä auto menee kahvassa eli kylkimyyryssä. Mitä minun tulisi tehdä?
Olen jo käyttänyy söörtsiä, mutta apua ei tunnu löytyvän.
Se nyt vaan on siistiä olla minä!
Mä näin sen eilen...kattelin et jossain oon kyl ton nähny, mut sunhan vanha se oliki..!On 2003-10-25 19:38, 0500_Ascona wrote:
OSTA TALVIRENKAAT....?Oli kuulemma meikäläisenkin vanha B Ascona viime yönä Tixissä heittämäsää lenkkiä Kesätassuilla (uusi omistaja soitti)... ETTEI vaan sattuis mitään.............
Pitäs kyl varmaa ostaa pariisataa kaverilta riesa pois ku mantaki talvehtii tallissa...ku seki on sentää takavetonen!

<font size=-1>[ This Message was edited by: Conaa.B. on 2003-10-26 09:54 ]</font>
- Dominator
- 'Diplomat'

Voi ei! Omassa mantassa on ihan sama vika? onko se vakavaa? Pelotti vaan eilen olla kyydissä kun ei menty metriäkään suoraan vaikka ajeltiin yli 100km... Kyllä nyt täytyy lähtee tallille etsimään "vikaa"... Täähän on jo vaarallista! ps. onneksi on kortti hyllyllä vielä pari viikkoa niin ei tarvii lähteä "viallisella" autolla luisteleen kylille...
Nii joo ei muuten talvirenkaat auttanut! Kai sitä on alettava valu hommiin että saa pitoja...

Nii joo ei muuten talvirenkaat auttanut! Kai sitä on alettava valu hommiin että saa pitoja...
*Domi from Saarijärvi*
*Kesäkiesi* Manta B 77 Berlinetta
*käyttis* Vectra C1 2.0T farkku
"ei se vauhti vaan SE tyyli..."
*Kesäkiesi* Manta B 77 Berlinetta
*käyttis* Vectra C1 2.0T farkku
"ei se vauhti vaan SE tyyli..."
ei pojat ei..On 2003-10-24 16:14, Reppu wrote:
Itsellä auttoi, kun laitoin kaasupolkimen alle tiilen. Sen mitä minun tarvii ajaa voi yhtä hyvin ajella tyhjäkäynnillä.
se pitää laittaa siihen päälle se tiiliskivi..
sillon kato se vauhti pysyy oikeena koko ajan ni sillon ei mee sivuttain ku te kiihyttelettä ja jarruteletta liikaa...
ja ois sit samalla vakionopeuden säädinki
ei oo kato kaikilla...

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...