Opel Vectra -01 2.2 sport
Kiitoksia kaikille vastanneille! Autoa käytiin eilen katsomassa, mutta eihän siinä kiireessä ja pimeällä mitään ostopäätöstä päässyt vielä syntymään. n. vartin koeajolenkin autolla heitin ja kävin kokeilemassa moottoritienopeuksia ja pyörittelemässä autoa isolla asvaltti alueella. Takapäästä ei kuulunut mitään kolinoita ja auto oli muutenkin todella hiljainen. Hieman tehottomalta tuntui alle 3500 kierroksen mutta sen jälkeen jo vastasikin kaasuun ihan odotetusti. Luulen että on auton ominaisuus? 70km/h vauhdista kun laittoi kaasun pohjaan 5 vaihteella niin mielestäni auto "mietti" liian kauan ennenkuin lähti kunnolla kiihtymään, onko ominaisuus vai voisiko jossain olla jotain vikaa? Tuosta ketjun suuttimesta en tajunnut eilen kysyä mitään, koska en ole alan kovin harrastaja. Kannattaako unohtaa koko vehje jos siinä pienempi suutin? Huoltokirja käytiin läpi ja siellä oli kyllä kaikki tehty niinkuin pitääkin ja autolle oli juuri tehty 120tkm huolto. Tuulilasi on juuri vaihdettu, iskareita ei vielä koskaan. Muuten auto on vakiovarusteinen mitä sporttiin kuuluu mutta lisäksi on tuo edellämainittu moottorinlämmitin ja s-pistoke sekä xenonvalot. Kiitoksia vielä kaikille vastanneille avusta =)
No ei sillä pitäs jalkoihin jäädä alle 3500 kierroksenkaan..
Kattopas nopeusmittaria kun polkaset, siinä on niin hljanen ääni siinä koneessa että ei välttämättä välity se tehon tunne. Kyllä mulla ainankin se viisari liikkuu aika riuskasti vitosellakin. Kun 60km/h vauhdista polkasee niin aikalailla kivuttomasti kiipee 150km/h ++++ lukemiin ilman ongelmia.
Ja uteliaille tiedoksi lentokentällä ajelin..
Kattopas nopeusmittaria kun polkaset, siinä on niin hljanen ääni siinä koneessa että ei välttämättä välity se tehon tunne. Kyllä mulla ainankin se viisari liikkuu aika riuskasti vitosellakin. Kun 60km/h vauhdista polkasee niin aikalailla kivuttomasti kiipee 150km/h ++++ lukemiin ilman ongelmia.
Ja uteliaille tiedoksi lentokentällä ajelin..
Auto on ostettu! Toivottavasti oli enempi järki- kuin tunneratkaisu
Kokeilin kiihtyvyyksiä uudelleen paremmalla ajalla ja "vika" taisikin olla auton hiljaisuudessa, kun kiihtyvyyttä ei ole huomannut
Tuntuu ainakin ettei käsiä nyt ihan p*skaan ole lyönyt, sen verran laadukas vaikutelma autosta huokui. Aika näyttää onko ostos ollut kannattava. Kiitos vielä vastanneille ostoasioiden helpottamisessa.