Calibran moottorin vikavalo palaa ja käy varaohjelmalla.
Alkuun vain kone sammuili välillä tyhjäkäynnillä. Välillä vikavalo syttyi ajaessa ja sammui, kun starttasi uudelleen. Lopulta ei lähtenyt kunnolla käyntiin ja vikavalo jäi palamaan.
Anturia oli Osa-Shopissa Treella kahta mallia: toinen ~50€ ja ~100€. Minulla oli se halvempi. Auto on -96 x20xev. En tiedä milloin mallia on vaihdettu.
Anturia oli Osa-Shopissa Treella kahta mallia: toinen ~50€ ja ~100€. Minulla oli se halvempi. Auto on -96 x20xev. En tiedä milloin mallia on vaihdettu.
Mitä ny searchilla löytämiäni juttuja kattelin näyttäs ecotekissä olevan toi uus eli halvempi anturi
edes jotain positiivistä tähän sateiseen päivään

Noi sun oireet on kyllä aika kaukana noista mun tän hetkisistä oireista
Onkos kukaan joutunu vaihtamaan tota nokka-akselin asentotunnistinta??Jos on ois kiva kuulla miten käyttäyty kun toi oli särkynä?
Calibra 46:Juu nyt kun tota konetta on joutunu penkomaan ja miettimään niin on tullu parikertaa mieleen että jos noi kaikki johdot päätyy johonkin liittimeen ja se on jossain vielä kiinni niin se on ihme
No täytyy ajatella positiivisesti kaikki mikä menee rikki opettaa
Noi sun oireet on kyllä aika kaukana noista mun tän hetkisistä oireista
Onkos kukaan joutunu vaihtamaan tota nokka-akselin asentotunnistinta??Jos on ois kiva kuulla miten käyttäyty kun toi oli särkynä?
Calibra 46:Juu nyt kun tota konetta on joutunu penkomaan ja miettimään niin on tullu parikertaa mieleen että jos noi kaikki johdot päätyy johonkin liittimeen ja se on jossain vielä kiinni niin se on ihme
No täytyy ajatella positiivisesti kaikki mikä menee rikki opettaa
Toi 69.90 kuulostaa paremmalta kun ensin luulemani 130eOn 2004-02-04 19:49, jamboy wrote:
Katoitko noi:
2,0-100kW 95--?96? YKK-ant/KAMPIa (X20XE/taajuus/82cm johto)10-9195 69.90€ ???
2,0-100kW ?96?--97 YKK-ant/KAMPIa (X20XE/Hall-ant/85cm joht)10-9194 49.90€ ???
Koittakaa kestää en oo toivottavasti koko ooppelin omistus aikaa näin tietämätön
Ai toi torx-avain on "tähtiavaimen" virallinen nimiOn 2004-02-04 20:16, jfalt wrote:
Käyppä bilteman sivuilla. Luettelosivun 153 oikeassa ylälaidassa on kuvia torx-hylsyistä. Nyt en vaan muista minkä kokoinen sen pitää olla...
jfalt:Kiitti tosi paljon avusta enköhän näillä eväillä saa tarkastettua ton homman
Jep eilen käytiin sitten kattelemassa nosturilla tota kampiakselin asentotunnistinta."Pienen" etsinnän jälkeen se löytyi ilmapumpun takaa eli edestäkatsottuna lohkon vasemmasta alareunasta.Tosi nihkee mesta hiplata sitä ja sen takia vaan kokeiltiin että onko se kiinni ja onko piuhat kunnossa
No katottiin samalla vika koodi ja se näytti sitten ilmeisesti 19 ja 33 jos oikein tajusin ton tekstin mikä siellä vikakoodin lukusivulla on
Suihkuteltiin tyhjäkäynti moottorin liittimet crc:llä ja sama homma maapiuhoille.No sen jälkeen ajateltiin että lähetään menemään kun kellokin oli jo niin prkl auto käyntiin ja voila vika korjattu