Mahtuuko jarrut?
Ei tässä kellään mitään salaisuuksia ole. Aina olen auliisti kertonut autoistani, jos esim ratavarikolla joku niistä kiinnostuneena on tullut kyselemään. En vain pidä siitä että vieraat ihmiset ovat muka tietävinään asioistani jotain ja kertovat niistä sitten eteenpäin julkisessa foorumissa "totuuksina"!
-
Kilpakarva
- 'Senator'

No joo, niinkin, mut kieltämättä tuo aloitus ja eka kommentti oli aikasten lailla niin reilusti yleisellä tasolla. turbocalikan jarrut ja RH:n vanteet ... eihän siinä edes sanottu onko ko jarrut missä autossa saatikka että edes opelissa ....
Että noin yleisillä tiedoilla aika suuri itseluottamus siihen että JUURI MINUN autoni on se mistä puhutaan.
Samalla lailla sitä voisin nostaa äläkän kun seuraavan kerran joku kirjoittaa 2,4 cihhistä missä wisecon 95mm männät ja eaglen kanget .... ja vielä huomauttaa että ei kannata kirjoittaa jos ei edes sitä tiedä että ne on 96 mm ....
eikä herneksiä, ihan vaan huomautuksena
editti kirotushäriöitä
<font size=-1>[ This Message was edited by: Kilpakarva on 2004-03-02 18:34 ]</font>
Että noin yleisillä tiedoilla aika suuri itseluottamus siihen että JUURI MINUN autoni on se mistä puhutaan.
Samalla lailla sitä voisin nostaa äläkän kun seuraavan kerran joku kirjoittaa 2,4 cihhistä missä wisecon 95mm männät ja eaglen kanget .... ja vielä huomauttaa että ei kannata kirjoittaa jos ei edes sitä tiedä että ne on 96 mm ....
eikä herneksiä, ihan vaan huomautuksena
editti kirotushäriöitä
<font size=-1>[ This Message was edited by: Kilpakarva on 2004-03-02 18:34 ]</font>
Tiesin kyllä noiden jarrujen mahtuvan 15" vanteeseen juuri siksi, että OPOWERin autossa olen ne nähnyt ja aiheesta keskustellut asianomaisen kanssa. Sen pohjalta OPOWERille ei ollut epäselvää, mistä autosta tuossa vastauksessani oli kyse, joten tuo "hyökkäys" on sen suhteen hyväksyttävissä. Arvaukseen tai luuloon se ei siis missään nimessä perustunut.
Itse en pidä autoni muutoksia millään lailla henkilökohtaisena/varjeltavana asiana ja oletin myös muiden ihmisten ajattelevan samoin omasta autostaan. Siksi oletin, että voin kertoa tietoni/muistikuvani tuosta kyseisestä jarrumuutoksesta ilman, että omistaja pahoittaa mielensä. Olin kuitenkin väärässä ja pahoitteluni siitä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Markus on 2004-03-02 18:54 ]</font>
Itse en pidä autoni muutoksia millään lailla henkilökohtaisena/varjeltavana asiana ja oletin myös muiden ihmisten ajattelevan samoin omasta autostaan. Siksi oletin, että voin kertoa tietoni/muistikuvani tuosta kyseisestä jarrumuutoksesta ilman, että omistaja pahoittaa mielensä. Olin kuitenkin väärässä ja pahoitteluni siitä.
Loppuunkäsitelty.On 2004-03-02 18:53, Markus wrote:
Tiesin kyllä noiden jarrujen mahtuvan 15" vanteeseen juuri siksi, että OPOWERin autossa olen ne nähnyt ja aiheesta keskustellut asianomaisen kanssa. Sen pohjalta OPOWERille ei ollut epäselvää, mistä autosta tuossa vastauksessani oli kyse, joten tuo "hyökkäys" on sen suhteen hyväksyttävissä. Arvaukseen tai luuloon se ei siis missään nimessä perustunut.
Okei, oishan tuohon auton mallin ym voinut laittaa, mutta ei ne nelipulttiset etuveto-opelit niin suuresti poikkea toisistaan. TS. Veikkaan että samat asiat pätevät jokaiseen ko kikottimeen.
4Sale: 350Z Pack -03
http://www.nettiauto.com/2103952
http://www.nettiauto.com/2103952