Hyvät kangasmatot?
- Dominator
- 'Diplomat'

Jacky´s sportin matot oli ascossa vuoden ja hyvin kesti ja pysy paikalla. kuskin matossa oli pala turkkilevyä joten ei ainakaan kulu puhki! maksoi kai jotain 50e sarja... Nyt on toiset saman valmistajan matot, mutta väärän väriset mantaan... Ihan hyvin noi tuntuu paikalla pysyvän.
*Domi from Saarijärvi*
*Kesäkiesi* Manta B 77 Berlinetta
*käyttis* Vectra C1 2.0T farkku
"ei se vauhti vaan SE tyyli..."
*Kesäkiesi* Manta B 77 Berlinetta
*käyttis* Vectra C1 2.0T farkku
"ei se vauhti vaan SE tyyli..."
Mulla oli B-Asconassa (ja välillä kauppakassi pösössä) Bilteman kangasmatot kolme vuotta, ja ainoastaan kuski matto oli rikki (siitä se kumisuoja). Nyt ostin Calibraan Lidl-kangasmatot, olikohan jotain 6,90 € tai vastaavaa, ja on ainakin ihan siistit.
Joo ei nuo tosiaan talvikäyttöön ole.
Kun valitsee oikean värin saa auton sisustaan aivan uutta ilmettä (myös noilla halpismatoilla)!
Joo ei nuo tosiaan talvikäyttöön ole.
Kun valitsee oikean värin saa auton sisustaan aivan uutta ilmettä (myös noilla halpismatoilla)!
Mun mielestä sata kertaa paremmat nuo kangasmatot verrattuna kumimattoihin talvella, kumimatoista se sula vesi valu aina sinne auton lattiamatolle mutta kangasmatoissa se sulaa siihen kangasmattoon. Osassa kangasmattoja on vedenpitävä pohja niin aika kätevä ottaa vaikka yöksi matot kuivumaan sisälle ja avot.
Ei itellä ainakaan ole ollu juurikaan enää kosteutta lattiamatossa kangasmattojen jälkeen!!
BTW. Lidl 6,90€ matoissa mun mielestä hinta/laatusuhde kohallaan, n.vuoden ne kestää mutta joka kevät/alkukesähän ne aina noita myy että semmosta. Itelläki koko ajan yks ylimääräinen mattosarja jemmassa
Ei itellä ainakaan ole ollu juurikaan enää kosteutta lattiamatossa kangasmattojen jälkeen!!
BTW. Lidl 6,90€ matoissa mun mielestä hinta/laatusuhde kohallaan, n.vuoden ne kestää mutta joka kevät/alkukesähän ne aina noita myy että semmosta. Itelläki koko ajan yks ylimääräinen mattosarja jemmassa
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
-
Osku
Minulla myös ongelmia mattojen pysymisessä, tosin kumiset nuo ovat. Alkaa pikku hiljaa kyllästyttämään kun ne liukuu aina sinne kytkinpolkimen ja lattian väliinAstra-F kirjoitti:Joo oon huomannu että kangasmatot ei pysy paikoillaan ei millään, talvella kun menee ryttyyn ja sit jäätyy nii kiva aina ruveta oikomaan. Pitää varsi hankkia kumimatot, mutta saa nähä et vastako ens talveksi