On 2004-03-15 13:36, juhis85 wrote:
mitä hyötyä matalaprofiili renkailla tossa oli??
Jos jollain 65-profiilisilla renkailla ajat piikkimattoon, niin vanteen alla muljuaa huomattavasti enemmän kumia kuin noinkin matalaprofiilisella renkaalla.
Siksipä tuo kaveri on päässyt karkuun niinkin kovaa. Korkeampiprofiilisella olisi ainakin pakovauhti hiljentynyt huomattavasti enemmän.
Silti aika yllättävää että ei ojaa mennyt jos kuitenkin kolme rengasta oli jo tyhjänä...
Näin minä ainakin sen ymmärtäisin...korjatkaa viisaammat
no huh huh... ei kenelläkään oo sit tietoo miks käppärän hautausmaan muurilla (maantiekadun puolella) on auton osien palasia, mm. vapaavirtaussuodatin?
Mikähän tossakin sit on ollu.. olisko flikka jättäny tms?
On 2004-03-15 17:52, cockjerry wrote:
Kytät varmaan olleet ihan happea täynnä kun kerrankin pääsee vähän kunnollisempaan takaa-ajo tilanteeseen.
Hieno omega
Kyllä noita takaa-ajoja on melkein joka toinen viikko,mutta harva ylittää uutiskynnystä.
Jos ei ole kunnon juttua laitetaan joku arkisempi juttu lehteen.
Jos olet se ketä väität olevasi niin olisi hauska kuulla perustelut tuolle "suoritukselle" ja kannattiko tosiaan pistää auto pil*un päreiksi tuon takia ?
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Mä luulen,että jos kaveri on kiväärillä siellä osotellu,niin saattas olla vielä poliisinsuojissa!! Mutta voihan olla,että niillä on selleissä nykysin netti-yhteydet.
On 2004-03-16 21:56, Tappisladi wrote:
Mä luulen,että jos kaveri on kiväärillä siellä osotellu,niin saattas olla vielä poliisinsuojissa!! Mutta voihan olla,että niillä on selleissä nykysin netti-yhteydet.
Ei ketään nykyään päivää kauempaa putkassa pidetä, kuulusteltua kun saadaan niin oikeudenkäyntiä vaan odottaan...
Ai ettei päivää pitempään poliisivankilassa pidetä. Jos asiakas kiistää niin poliisi voi pitää sisällä kolme vuorokautta, sen jälkeen on oltava todisteita, jotta voidaan ottaa henkilö tutkintavankeuteen. Tutkintavankeus voi kestää kuukausia, välillä kuulustellaan ja muuten asiakas makaa poliisitalon alakerrassa. Kun kuulustelut (pidätetyn + muiden asianosaisten) on suoritettu loppuun ja on riittävästi todisteita vankilatuomioon passitetaan oikeaan vankilaan odottamaan oikeuden eteen pääsyä. Tälleen se meni ainakin yhden henkilön osalta.