Erittäin huonoa huumoria tai sitten olet missannut turbo timerin idean totaalisesti. Itse ajelin pari kuukautta turbo saabilla ja tuo odottelu rupesi pitemmän päälle ottamaan päähän, että tuohonkin vehkeeseen olisi varmasti tullut timeri ostettua jos olisi ollut tarkoitus pitää sitä kauemmin.On 2004-04-24 22:27, caravan-coupe wrote:
JOOO!!!! Ja se timeri pyörittää öljy-pumppua!!!!!!!!
Sanonko minä vai sanooko joku muu?
No minä sanon: BUAHAHAHAHAAAAA!!!
C20LET koneeseen turbo timer
- caravan-coupe
- 'Diplomat'

KATSOITHAN MYÖS EDELLISEN VIESTIN JOTA LAINASIN?
-edit: Itse toimin sivu-toimisena pää-mekaanikkona kilpa-auto tallissa joka ajaa turbo autolla.
Olen rakentanut monia ahtopaine-autoja ja olen ollut neuvomassa monia turbon kanssa apua tarvitsevia. Minä tiedän mikä on turbo-timer.

<font size=-1>[ This Message was edited by: caravan-coupe on 2004-04-25 00:40 ]</font>
-edit: Itse toimin sivu-toimisena pää-mekaanikkona kilpa-auto tallissa joka ajaa turbo autolla.
Olen rakentanut monia ahtopaine-autoja ja olen ollut neuvomassa monia turbon kanssa apua tarvitsevia. Minä tiedän mikä on turbo-timer.

<font size=-1>[ This Message was edited by: caravan-coupe on 2004-04-25 00:40 ]</font>
caravan-coupe: jos lukisit tuon postauksen uudelleen, niin tajuaisit että EDEN ei tarkoita että timer pyörittää öljypumppua..On 2004-04-24 22:27, caravan-coupe wrote:JOOO!!!! Ja se timeri pyörittää öljy-pumppua!!!!!!!!On 2004-04-24 19:41, EDEN wrote:
Ei se Timerin asennus vaadi "punaisena" hehkuvaa ahdinta. Ideahan on, että ajon jälkeen ahtimen siivet jää pyörimään. Kuitenkin auton sammuttua öljypumppu lakkaa toimimasta eli ahdin pyörii jonkin aikaa ilman öljyä.
Sanonko minä vai sanooko joku muu?
No minä sanon: BUAHAHAHAHAAAAA!!!
Re: C20LET koneeseen turbo timer
Terve! Osaako joku antaa vinkkiä Turbo timerin säätöön? Timeri toimi alkuun normaalisti eli laski jälikäyttöaikaa ym mutta nyt kun sitä räpläsin niin lakkas kokonaan laskemasta eikä jätä enää autoa käyntiin vaikka asetukset pitäis olla kohillaan?
Omega-b Mv6 Lysholm Kompressor
Omega-b2 2,5TD Farkku
Kadett-c 2,0 OHC
Omega-b2 2,5TD Farkku
Kadett-c 2,0 OHC
Re: C20LET koneeseen turbo timer
Vaati vaan vähän näppylöintiä... 
Omega-b Mv6 Lysholm Kompressor
Omega-b2 2,5TD Farkku
Kadett-c 2,0 OHC
Omega-b2 2,5TD Farkku
Kadett-c 2,0 OHC