Ostosta oli kolmisen kuukautta kun hylättiin katsastuksessa ja takatukivarsi uusiksi. 5 kk:n kohdalla hajosi joku polttoainesuutin mikä korjattiin ko. liikkeessä. Tukivarresta olisivat laskuttaneet kolmen tunnin työn jolloin osat+työt teki 270€. Korjautin AD-korjaamolla, tunnin homma ja reilun sata euroa maksoi. Ja siis molemmista olin heti vian ilmettyä yhteydessä auton myyneen liikkeen johtajaan vaan eipä auttanut.On 2004-05-25 20:12, lurttinen wrote:
Lautakunnalta tulee sinulle myönteinen suositus, jos oot korjauksen tehny reklamoimalla auton myyneeseen liikkeeseen ja ostosta oli silloin alle puol vuotta aikaa.
Opel Vectra CDX -96 Kannattaako ostaa..??
Ja vastaus alkuperäiseen kysymykseen, kannattaa jos hinta on mielestäsi kohdallaan! Tuohon hintaan saat yksityiseltä vastaavan '99 eli facelift-mallin joka on jo paljon hienompi. 
Itellä oli just samanlainen 2.0i 16v CDX '95 joskus ja tosi tyytyväinen olin kunnes menin kouluun ja jouduin muutaman vuoden ajamaan vähän vaatimattomammilla peleillä ennen paluuta normaaliin tasoon. Varustelu tosiaan B-mallin CDX:ssä on loistava.
Itellä oli just samanlainen 2.0i 16v CDX '95 joskus ja tosi tyytyväinen olin kunnes menin kouluun ja jouduin muutaman vuoden ajamaan vähän vaatimattomammilla peleillä ennen paluuta normaaliin tasoon. Varustelu tosiaan B-mallin CDX:ssä on loistava.
Itellä on samanlainen 2.0 16 CDX. Hyvä peli tosiaan ja varusteet on kohillaan. Noista vioista sen verran, että mun koslaan on toi ajotietokoneen näyttö vaihdettu jo edellisen omistajan toimesta. Ja sitten kannattaa katella ne kynnyskotelon päällä olevien tiivisteiden aluset, sieltä tuppaa kans ruostumaan, mut jos huomaat ajoissa ni on helppo korjata ku ei jaa korjaukset ees näkyviin.