Uusi Omega
- Speitan
- 'Diplomat'

- Viesti:
Mitähän merkitystä mun signaturella on siihen että mun mielestä tuo uusi "Omega" on ruma?On 2004-06-08 15:23, tino1 wrote:
Hauska tää Fotzen kommentti, kun samaan aikaan näkee kaverin signaturessa olevan auton..On 2004-06-08 11:33, Fotze wrote:
Mun mielestä aika helv. ruma.
Tuo mun autohan nyt sattuu olemaan "hieman vaiheessa". Kaippa se siitä joskus muuttuu ku valmiiks sattuu tulemaan.
PS. ei mun kommentissa ollu mun mielestä mitään "hauskaa".
-
SporttiFarkku
- 'Kapitän'

Hienolta näyttää kyllä keula,kyllä kelpaisi ainakin minulle.Sisusta tuskin tulee tuollaisenaan pysymään...
Mutta mutta eikös Omegan jatkokehitys pitänyt tyrehtyä kun Signumista puhuttiin sen korvaavaksi? Oliko tuolla tekstissä mainintaa,pysyykö vielä takapotkuna..en ainakaan itse huomannut kun nopeasti luin.Noh toivottavasti eivät mene pilamaan etuvedolla autoa
Mutta mutta eikös Omegan jatkokehitys pitänyt tyrehtyä kun Signumista puhuttiin sen korvaavaksi? Oliko tuolla tekstissä mainintaa,pysyykö vielä takapotkuna..en ainakaan itse huomannut kun nopeasti luin.Noh toivottavasti eivät mene pilamaan etuvedolla autoa
No tuo viime vuonna julkaistu Opel Insignia-konseptiauto on kyllä takavetoinen ja siihen tuleva uusi mahdollinen Omega (jos Omega-nimeä käytetään, voihan siitä tulla vaikka Insignia) perustuu. Noilla konsepteilla usein pedataan uutta tuotantomallia muutama vuosi etukäteen.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
No kun olen ajanut sekä uudella Vectralla että uudella Avensiksella, niin ainakaan ajo-ominaisuuksia ei Toyota ollut muistanut kopioida Vectrasta siihen Avensikseen, joka oli todella tunnoton ajettava. Vectroilla olen ajellut vain lyhyitä koeajoja, kun tuo Avensis oli 3 päivää käytössä, en pitänyt kyllä siitä ollenkaan. Nokkapeltikin on liian lyhyt...On 2004-06-10 16:00, Fotze wrote:Toyota on myös matkinut Audia. Uudessa Avensiksessa on Vectran linjaukset ja keula sekä Audin perä. Eli Audiopel on tuo uusi Avensis.On 2004-06-09 21:01, Irmscher wrote:
Toyota aika pahasti matkinut opelia.
Esim. Vectra-Avensis
Jaa nokkapelti liian lyhyt? Vai senkös takia niitä konepellinjatkeita hitsataan, että ajo-ominaisuudet paraneeNo kun olen ajanut sekä uudella Vectralla että uudella Avensiksella, niin ainakaan ajo-ominaisuuksia ei Toyota ollut muistanut kopioida Vectrasta siihen Avensikseen, joka oli todella tunnoton ajettava. Vectroilla olen ajellut vain lyhyitä koeajoja, kun tuo Avensis oli 3 päivää käytössä, en pitänyt kyllä siitä ollenkaan. Nokkapeltikin on liian lyhyt...
Vectra C 1.9 cdti -08 OPC line caravan
Astra H 1.6 -07 OPC line caravan
Astra H 1.6 -07 OPC line caravan
Käy nyt hyvä mies optikolla hakemassa silmälasit. Kyllä aika sokea pitää olla että tuo näyttää Avensikselta.On 2004-06-09 20:15, Realsanta wrote:
maskin vaihtaa vaikka tojotan omaan kas avensishan siinä................
Saman näköisiä nuo "uudet" eurooppalaiset nykyään
Sulle taitaa riittää se, että jos auto ei näytä 70-luvun Opelilta, niin ne on sitten kaikki samanlaisia "uusia autoja"?
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
mielenkiintoista...olen kerrankin tuomaksen kanssa 100% samaa mieltä...mihin tää maailma on menossa.On 2004-06-10 23:25, Tuomas wrote:
Käy nyt hyvä mies optikolla hakemassa silmälasit. Kyllä aika sokea pitää olla että tuo näyttää Avensikselta.
Sulle taitaa riittää se, että jos auto ei näytä 70-luvun Opelilta, niin ne on sitten kaikki samanlaisia "uusia autoja"?

Nyt:BMW E93 335i M-Sport '07 (440hv/600nm)
Ennen: BMW E46 330i M-Sport II, Opel GT B, BMW E60 530da, Opel Corsa D CDTi, Opel Astra F 1.8i, Nissan Sunny 1.3, Opel Kadett B 1.1