Corsa tyyppiviat?
Käytiin nyt vihdoin edes koeajamassa tollaista ´95 1.2l corsaa,muuten oikein kiva pikkuauto mutta USKOMATTOMAN laiska!! 33kw,kyllä lähtee. Ei kyllä tarvi tollaista eco mallia enää katella jos niissä kaikissa on se 1.2 kone? Onko se Swing malli aina 1.4 koneella? Ja paljonko siinä 1.4 koneessa on tehoja?
Mitä nyt olen huomannu niin niissä swingeissä taitaa olla myös puskurit maalattu korin väriin,eli paremman näköinenkin.Mitä muuta siihen swing varusteluun kuuluu?
Kiitoksia jo etukäteen.
Mitä nyt olen huomannu niin niissä swingeissä taitaa olla myös puskurit maalattu korin väriin,eli paremman näköinenkin.Mitä muuta siihen swing varusteluun kuuluu?
Kiitoksia jo etukäteen.
- opelmeister
- 'Senator'

Mulla on litranen ja riittää aivan hyvin..
Ei sillä jalkoihin tarvitse jäädä. Onpahan pienet vakuutusmaksut, polttoainekulut, rengaskulut jne..
Ei ainakaan mun virtuaalipippeliä venyttäisi milliäkään vaikka olis kolme litranen.
Edelliselle (jollekkin); MIKSI pitäisi ostaa auto jossa on plyyssisisustus...?
Eikä mulla ainakaan ole halkeillut kori mistään kohdalta. auto on -98 1.0 12v Eco
Ei sillä jalkoihin tarvitse jäädä. Onpahan pienet vakuutusmaksut, polttoainekulut, rengaskulut jne..
Ei ainakaan mun virtuaalipippeliä venyttäisi milliäkään vaikka olis kolme litranen.
Eikä mulla ainakaan ole halkeillut kori mistään kohdalta. auto on -98 1.0 12v Eco
"Ei se tehon tuotto, vaan sen kesto.." -X10XE-
Siis täh!?!? Miksi ei pitäisi ostaa autoa, jossa on plyyshisisustus? Onko siinä jotain pahaa, että haluaa hieman paremmin varustellun ja hienomman auton? Plyyshi on vielä huomattavan paljon miellyttävämpi materiaali, kuin kangas.On 2004-10-18 15:26, opelmeister wrote:
Jos sinulla ei ole (vielä) kori musrtunut, ei se tarkoita, etteikö se Corsan tyyppivika olisi...

Hmm..mistäs tollasen koneen oot bongannut? Kyllä mulla ihan se 60hp oli 1.4i 8v:ssä siis C14NZ kone. Eli B-corsasta puhutaan.On 2004-10-18 14:06, DjFaSt wrote:
Korjaus tuohon 1.4 hv määrään!!!eli siinä on 55hv(44kw).itselläni on tuollainen mutta hv määrään nähden lähtee yllättävän hyvin..joskin parin ihmisen lisäkuorma aiheuttaa jo ongelmia.katin poistolla tulisi VARMAAN joku 20%lisäys hv:en. (!!???)
täältä voit muutenkin kuikuilla mitä pataa siellä corsan keulilla onkaan: http://www.kotiposti.net/luumu/corsa/moottorit.html
Tuo katin poisto nyt ei todellakaan mitään +20% anna tehoa, hyvä jos saat edes 2hp

Corsa Gsi C16Xe 94-