Alapallo -91 kadetti 1.6i

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Sepe
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Sepe »

Kiitos vinkistä, pitää tutkia paremmin tuota runkoa. Mistä kohti sinulla tarkalleen oli se vääntynyt? Siitä tukivarren pultin reijjästä miten paljon ylöspäin? Ei tuo renkaan sijainti minua haittaisi vaan kun se kampeaa oikealle
Sepe
'Kadett'
'Kadett'

"mikko" ja "pate4", vänkäskö auto teillä sillon sinne suuntaan kummalla puolen rengas ei ollut kohillaan? jos vänkäsi auttoiko aurauskulmien säätö?
Pate4
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Pate4 »

Oli aurauskulmat kohillaan! Edessä oli hiukan kulahtaneet renkaat jolloin se veteli enempikin vasemmalle(ei hirveesti) Mutta kun vaihdoin talvinakit (lähes uudet) Niin menee kuin juna kiskoilla :smile: Eli renkaistakin voi johtua!Niin mulla on kuskinpuolelta rengas hieman taaempana. Ehkäpä noin 1/2-1 sentin verran en ole mitannu?

<font size=-1>[ This Message was edited by: Pate4 on 2004-11-07 18:30 ]</font>
_Mikko_
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja _Mikko_ »

On 2004-11-07 17:56, Sepe wrote:
"mikko" ja "pate4", vänkäskö auto teillä sillon sinne suuntaan kummalla puolen rengas ei ollut kohillaan? jos vänkäsi auttoiko aurauskulmien säätö?
Itsehän otin kontaktia koivun kanssa ja haritusta tuli noin 30astetta. Saat olla varma että veteli kaikkiin ilmansuuntiin. Vetarikin repes vaihdelaatikosta irti. kyllä se oikastua saatiin ja ajo-omituisuudetkin entiselleen...... :grin:
"Terve" on huonosti tutkittu...
Sepe
'Kadett'
'Kadett'

Minun tielle taas sattu katukiveys :grin:
maalein
'Kadett'
'Kadett'

Näin täällä :)

Viesti Kirjoittaja maalein »

Olen itse vaihtamassa sama merkki vehkeestä kummaltaki puolelta laakerit, raidetangopäät ym etupäähän liittyvät nyt kun on kaikki auki. Alettiin ottamaan tietysti miestä vahvempaa ja irrottamaan alapalloniveliä (muut auki). Alettin hakkamaan 6kg lekalla pallonivelen päähän (fiateissahan se otetaan siten että lyödään ruuvvi pääst koko moska tipahtaa alas). Siinä jo hyvän tovii hakattu alettiin kans kattelemaan johan on Aatu tehnynää sitkeetä tavaraa, kunnes huomattiin ne niitit ja porariit auki. Niihän ne vaihdetaanki..... :):):)
Vastaa Viestiin