mitenkäs tuota ruostetta löyty b ompusta? onko mitään pahoja paikkoja? täälläpäin vähän pintaruostetta näkys löytyvän takalokarien etuosasta...onko syytä huolestua? olikos sulla maalatut helmat tuossa, ennenku asentelit steinmetziä? jos sellaset ois vielä tallessa, niin vois kiinnostaa...On 2002-10-07 19:25, Mrigor wrote:
no mä olen laitellut kaikenlaista tohon omppuun, nyt auto projektissa ja tulee mm. kolmikerros helmiäisväri, saintz-skuuppi, m3-style peilit, hitsatut valoluomet, takakontin siloitus yms. aiemmin laitettu jo steinmetzin kori- ja alustasarja. kuvia löytyy http://www.bwtdesign.com ja projektin edistymistä voi seurailla sieltä projects osiosta. kuun lopussa pitäisi olla jo auto liikennöinti kunnossa![]()
Mistä löytyis laitettujen Omega B:n kuvia???
OOKKO HEI AATELLU LAITTAA KATTOSSPOIKKAA OMPPUUS..On 2002-10-02 17:14, Veeksi wrote:
MSdesignilla näky olevan ainakin jotain pienempää osaa ympäri b omppua (ei mitään hirmutuuninkia, mut vähän vakioo sporttisimpia helmoja). tänne päin on tässä tulossakin MSdesignin pieni takaspoileri...kunhan on vaan maalattu...
kyllähän ainakin irmscheriltä löytyy jotain pientä myös. ja steinmetziltä löytyy hienoja ja massiivisia helmoja b omppuun! isompaa spoileria jos meinaa niin pitää itte rakentaa/rakennuttaa, mut eiköhän noi tuuninki firmat sellasia aika helposti muokkaa jostain jo olemassa olevista...jos tarvis. steinmetzin helmoilla ja itte tehdyllä takaspoilerilla saa jo kyllä aika evo-ompun aikaan....siihen vielä pajeron skuuppi, niin rupee olee ulkonäköö. tosin kuka sit tykkää, niin on jokaisen oma asia.
KU TOI ROILERI NÄYTTÄÄ HYVÄLTÄ ... TÄYTYY ALKAA HARKITA...
Ajattelepa ite omalle kohalles!?
2.0 16v Omega-95 16v
2.0 16v Omega-95 16v
kyllähän nuo mullakin vähän pintaruosteelta näytti alkuun, mutta sitten kun purettiin ne kumilistat niistä takaovien kaarien päältä, niin kyllä oli parempi pellittää uudestaan se sisään taittuva osa. kuskin puolelle vaihdettiin vielä varmuuden vuoksi takalokasuojan kaaresta vastaava osa, ja hiekkapuhallettiin, ettei nyt ainakaan heti kärkeen rupea ruostumaan ja lahoamaan.
ja nuo alkuperäiset helmathan jäävät tuonne steinmetz-helmojen alle, että niitä ei sieltä minun käsittääkseni voi pois oikein ottaa.
mutta nuo 18" vanteet ois tarjolla, osta pois. mulla ihan tarpeettomat.
ja nuo alkuperäiset helmathan jäävät tuonne steinmetz-helmojen alle, että niitä ei sieltä minun käsittääkseni voi pois oikein ottaa.
mutta nuo 18" vanteet ois tarjolla, osta pois. mulla ihan tarpeettomat.