Farkku MV6 -95
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

Perheen käyttöauto... eli ajellaan myös talvella. Nyt alla rouheasti 15" orggisalut + 195/65/15" TALVI(nasta)renkaat.
Pitäis kai hommata joku oikea harrasteautokin...
Eikös Lahden paikallismiitti ollut kuun 1. keskiviikko ja paikkana uusi ABC renkomäessä. Jos tuonne vaikka ehtisi, kun ei ole tullutkaan käytyä sitten kevään jälkeen.
Pitäis kai hommata joku oikea harrasteautokin...
Eikös Lahden paikallismiitti ollut kuun 1. keskiviikko ja paikkana uusi ABC renkomäessä. Jos tuonne vaikka ehtisi, kun ei ole tullutkaan käytyä sitten kevään jälkeen.
----------------
Altea XL -08
Audi S4(+) -98,
Omega MV6 -95 farkku (projekti)
Rave 550 -08
Altea XL -08
Audi S4(+) -98,
Rave 550 -08
Pakko myöntää että useammin kuin kerran on noi BWT:n sivut tullut kahlattua läpi, etenkin just toi projekti-osio ja sieltä luonnollisesti omppu.On 2004-12-14 20:29, Mrigor wrote:
Konepelti skuuppeineen ja luomineen näyttää hyvin pitkälle samanlaisilta kuin aikoinaan omassa rakennelmassani...
.. siis B omegassa.
Toi konepelti siinä varsinkin omaan silmään todella onnistunut, toki koko auto muutenkin todella hieno... taitaa muuten olla nykyisellä omistajalla jatkojalostuksessa, jos olen oikein foorumin sigun tulkinnut. ?
Eli tarkkaan tuli katsottua kuvat niistä luomista, tosin itselle tein myös konepeltiin pienen siivun jatkoa (valojen väliin). Keskeltä enimmillään n. 3cm.
Skooppi on samantyyppinen mutta erilainen, ja ikäväkyllä mielestäni ei niin hyvännäköinen kuin tuo Carlos Sainz...
Paremmin saattaisi sopia esim. http://www.ibherdesign.com/indexE.html tuolta bonnet scoops ja mallina diablo
mutta ensin ois kyllä miljoona muutakin kohdetta tossa, kun kylkilistatkaan ei ole vielä kiinni...
----------------
Altea XL -08
Audi S4(+) -98,
Rave 550 -08
Altea XL -08
Audi S4(+) -98,
Rave 550 -08
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
jep jep oikein olet tulkinnutOn 2004-12-15 11:09, Pekka wrote:
Pakko myöntää että useammin kuin kerran on noi BWT:n sivut tullut kahlattua läpi, etenkin just toi projekti-osio ja sieltä luonnollisesti omppu.![]()
Toi konepelti siinä varsinkin omaan silmään todella onnistunut, toki koko auto muutenkin todella hieno... taitaa muuten olla nykyisellä omistajalla jatkojalostuksessa, jos olen oikein foorumin sigun tulkinnut. ?
rakennus itsessään on vasta aluillaan,
tulee kyllä tänne projekti osioon juttua kun pääsen kunnolla vauhtiin.
nyt on kuitenkin helmat purettu pois ja seuraavaksi listat...........
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.