Calibran talviviat...Neuvoja?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
tuomas20
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja tuomas20 »

On 2004-12-09 18:02, datzka wrote:
heh, tästä topikista saa jotenki sellasen kuvan, että molemmasta kädestä puuttuu yksi sormi :grin:

Kuten jo aiemmin olen todennut, datzka tuntuu aina mielestään tietävän kaiken, omistavan paremman auton kuin ketään muu ja muutenkin tuntee olevansa muiden yläpuolella näissä autoasioissa ja kun joku joskus kysyy jotain niin eihän siihen tietenkään vastata voi kun aina pitää keksiä jotain piruilun aihetta.. :razz:
keltanokka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja keltanokka »

Samaa teki mun käsijarruvaijeri, eli jumitti. Ei muuta kun uus tilalle ja sen uuden sisälle ruiskutin sitä CRC:n aseöljyä, eikä varmana jäädy tai jumita ihan hetkessä!
blueranger
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja blueranger »

Aseöljy on aika ehdoton, pakkaskesto -54 astetta Celsiusta... Saa tulla vaikka uus jääkausi ennenkun voitelu loppuu :smile:
datzka
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja datzka »

hih, oon lukenu noit tuomaksen avautumisia tääl useempiakin. Vituttaako kenties joku vai nousetko vaan usein väärälle jalalle aamuisin?

ps. anteeksi, että olen solvannut joskus jossain 8v calibraa, juuri hokasin että omistat moisen. olet ihku.

hyvää uutta vuotta!
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori

Viesti Kirjoittaja madi »

mä kiristin meidän käsijarrun 1.5kk sitten ja se on jo nyt taas samanlainen :grin: :grin: :grin:
on tullu vähän vedeltyä
ne kannattaa kiristää niistä takanavoista silleen että ruuvaa säädöt ihan tönkkiin ja 2 klipsua auki niin on säädöt kohdallaan
Enliz
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enliz »

Mun talvi viasta sen verran. Jostain pääsee vesi virtaamaan kuin kymijoki sisään. Takapenkki (läpimärkä), nyt auto lämpimäs hallis kuivumas.. huomen varmaan pitää takas sivuikkunat irrottaa..
Seat Leon TDI TS '04
wzlo
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja wzlo »

mul taas palaa kaikki valot miten sattuu. välil se punanen huutomerkki jotenki tän näkönen setti (!) vetää stroboo siin sit se öljy valo joskus syttyilee vaik täyset ja uudet öljyt :grin: ja mitäs muut :grin: hmm no noi valot pää asias :grin:
hauskaa seurata helvetinmoista discoa aina välil :grin: johtuneen varmaanki jostain kosteus paskasta :grin:
datzka
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja datzka »

ööö, oliks (!) käsijarru tjsp? ;E
wzlo
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja wzlo »

ainaki mul käsijarru on (p) tjsp :grin:
Proksu
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Proksu »

kyl mun -91 kalipras on ainki käpäri (!). mul oli kans ovet aika jumis mut jotai nestemäistä vaseliinia tjs. mä sinne iskin ja tuntus ainaki viel aukeevan iha nätisti.. eikä taida olla ton ikäses viel raitisilmasuodatinta olla..tai ainaka omas ei oo..
Opel Calibra 2.0i 16V -1991
Proksu
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Proksu »

ja tosta diskosta viel et kyl sitä täälläki joutuu kattelemaa..tosin moottorin vika valoo :grin:
Opel Calibra 2.0i 16V -1991
Viper
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Viper »

Ovien jäätyminen on helpoin estää voitelemalla tiivisteet siihen tarkoitetulla silikoonilla. Kerran kuussa kun voitelee kuivat tiivisteet silikonilla, niin ei ole oven kiinni jäätymisongelmia. Tuupeissa oleva tiivisteiden voitelu silikooni on parempaa kuin spraykannuissa oleva, koska tuupista sen saa menemään oikeaan paikkaan.
Ainarikki
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Ainarikki »

Heh,Hassujuttu.Mulla ei nimittäin ole mitään noita ongelmia mun kadetissani, mistä tässä topikissa ON ollut puhe....Tosin kaikki mistä tässä topikissa EI ole ollut puhe onkin jo ollut hajalla. :sad:
DemonaZ*
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja DemonaZ* »

täällä kanssa tuntuu välillä mittariston luulevan olevansa joulukuusi :D
Carpila
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Carpila »

Tosta ongelmasta että lasit jäätyy sisäpuolelta:
Mulla oli auton pohjassa semmoisia kumitulppia olikohan 6 vai 8 kpl halkaisia noin 2 cm. Niistä oli 5 irronnut ja loput pois paikoiltaan. Lattiaverhoilun alla oleva ääneristym matto oli kastunut kauttaaltaan kun vettä oli pääsyt sisään noista tulppien reijistä. Kun se kosteus kuivalla pakkailmalla höyrystyy niin lasit jäätyi sisältä. Korjaus oli helppo, penkit pois matto pois ja kuivumaa. Kasaus päinvastaisessa järjestyksessä =)
Kannattaa kurkka sinne lattia verhoilun alle, siellä voi olla kosteutta. Niin ja ne pulpat kannattaa uusia samalla ettei ongelma toistu =) Tulppia saa vaik etolasta noin 20 cent kappale....
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Vastaa Viestiin