Motonetin takapöntöt

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
jalu78
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

simons on kyllä mulla edellisissä vehkeissä kestäny eikä ne oo pahan hintasiakaa jos vaan viittii vähä itte värkätä...nyt on vielä ehjä orkkis takapönttö+biltema pää mutta seuraavaksi tulee varmaan simons
jarksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarksi »

Viikonloppuna asentelin omppuun rosterisen pöntön. Äänet on omasta mielestä tosi hyvät, pintakaasulla ei kuule oikeastaan mitään (hiljeni vakioon verrattuna), mutta kaasua antaessa kuuluu mukavaa pörinää :D. Eikä tuo ole ollenkaan pahan näköinen. Kestosta toki vaikea vielä sanoa mitään, mutta tällä hetkellä olen tyytyväinen.

Tuossa vielä linkki:

http://www.motonet.fi/?id=23&Tuote=13-6324
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:

www.puustikki.fi
Sammy
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Sammy »

Omassa Calibrassani on katin jälkeen Marteliuksen vapaavirtausvaimennin ja takana 2kpl Motonetin tuplaulostulolla olevaa pönttöä....yhteensä siis 4 ulostuloa :-) Kyllä noi äänet mua häiritsee varsinkin matka-ajossa kun sisään kuuluu aikas voimakkaasti ihan tasakaasullakin! Maku asia tietty ;-)
Jotain tohon pitäs keksiä, että sais hiljasemmaks, mutta kun putkisto ja vaimentimet on just rakennettu, niin ei viittis laitaa heti koko palettia uusiks.
Vastaa Viestiin