Keskuslukitus hävis

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
masu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja masu »

Ei ole tullut eloa keskuslukitukseen, ei! Oon yrittäny sulatella/voidella sitä takalukkoon juuttunutta ovea, mutta ei millään. Eli kolmi ovisella Astralla on pyyhälletty. Ei auta nupista repiminen eipä painelu. Ajattelin, että jos se ovi ois jotenki juuttunu siihen takalukkoon niin se keskuslukitus ei siksi toimi. Sinällään kyllä outoa, että miksei ne kolme muuta ovea silti aukea...? Yksi syy tosiaan voisi olla se mikrokytkin jos se on esim. hajonnu siihen "mee-lukkoon-asentoon" ja lähettää jatkuvasti sitä signaalia ohjausyksikölle. Näin ollen se ei varmaan toimis siitä toisestakaan ovesta...? Täytyy alkaa purkamaan ekaks sen kuskin oven verhoilut ja kattoo mitä se on syöny.
azDam
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja azDam »

Mulla omegassa keskuslukko ei tiedä mitä se tekee. Kuskinpuolen taka ovi ei ole oston jälkeen kun kolme kertaa toiminut. aina silloin tällöin. Olen melko varma että johto poikki, mut ei kiinnosta. kuljen kuskin ovesta. :smile: Mut nyt se alko sit tekee sillee että ei toimi kaukosäätimet ollenkaa -> paitsi kun kääntää virrat päälle ja sen jälkeen painaa ovia kiinni (kaukon napista) niin tunnistaa säätimen ja käyttää ovet lukossa. Sitten toimii siihen asti ihan hienosti kunnes on abauttiarallaa 15 minuuttia menny ettei ole ovia availlu tai sulkenu ja eipäs enää toimikkaa.?

<hauskaa jos on tylsää>

<font size=-1>[ This Message was edited by: azDam on 2005-02-19 21:34 ]</font>
tonipyörä
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja tonipyörä »

mitenköhän tää homma toimii?
tonipyörä
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja tonipyörä »

aijaa tällee..mulla a omegassa samoja ongelmia keskuslukituksen kans.Kovemmalla pakkasella ei toimi ku kuskin ovi ja kuskin takaovi ei toimi ku sillon tällön vaikka ois mikä keli.Kerran veti sit jotenki "takalukkoon" eikä autoon päässyt ku väki valloin.Täytyy varmaan purkaa kaikki ovet ja piuhat et jos jotain löytys. ompa ihan hyvät sivut...
leko
'Agila'

Viesti Kirjoittaja leko »

azDam kirjoitti:Mulla omegassa keskuslukko ei tiedä mitä se tekee. Kuskinpuolen taka ovi ei ole oston jälkeen kun kolme kertaa toiminut. aina silloin tällöin. Olen melko varma että johto poikki, mut ei kiinnosta. kuljen kuskin ovesta. :smile: Mut nyt se alko sit tekee sillee että ei toimi kaukosäätimet ollenkaa -> paitsi kun kääntää virrat päälle ja sen jälkeen painaa ovia kiinni (kaukon napista) niin tunnistaa säätimen ja käyttää ovet lukossa. Sitten toimii siihen asti ihan hienosti kunnes on abauttiarallaa 15 minuuttia menny ettei ole ovia availlu tai sulkenu ja eipäs enää toimikkaa.?

<hauskaa jos on tylsää>

<font size=-1>[ This Message was edited by: azDam on 2005-02-19 21:34 ]</font>
mulla sama vika tuossa alkutalvesta, niin oli avaimen patterin kiinnitys irti ja otti kontaktia vain avainta painamalla (muulloin ei virtaa ja muisti tyhjäksi) autona astra-g.
Vastaa Viestiin