Ikkuna tummennukset
- Juho Anttila
- 'Senator'

- Viesti:
Sillä hinnalla että lustig tummentaa sun lasit saat sen 20 rullaa kalvoa biltemasta joilla voit harjoitella, sitten haet kunnon rullan kalvoa ja lopulta kun osaat homman voit tummentaa kaveriesi lasit ja saada omat rahasi pois.On 2002-10-21 13:17, Opelixia wrote:
Räpeltää ite kalvot paikalleen niin halvalla pääsee => Niinpä niin... RÄPELTÄÄ!!!
Ei se oikeasti niin vaikeaa ole kuin parilla ekalla kerralla menee ihan käteen kyllä
Kaikilla ei ole aikaa ja kiinnostusta alkaa itse räpeltelemään kalvoja paikalleen. Tuttuni "säästi" ja laittoi corsaan itse kalvot-en muista monennella yrittämällä tuli "hyvä", takasivuikkunat näyttää parin metrin päästä ihan hyvälle
takalasiin hän on laittanut kalvon tosi monta kertaa ja aina meni mönkään, rahaa sillä on mennyt kalvoihin enemmän kuin Lustig olisi ne laittanut.
Vaan harvoin on köyhällä varaa ostaa halpaa
Tiedän yrityksiä pk-seudulla jotka asentavat kalvoja ja jälki on useimmiten kamalan näköstä, joskus tsäkällä tulee hyvännäköistä jälkeä <-monessa tutun autossa kuplia ja roskia kalvon välissä ja/tai liian pieni kalvopala.
Meillä on vw tansporter johon ed. omistaja oli asennuttanut kalvot, naurettavan näköinen.
<font size=-1>[ This Message was edited by: RCL on 2002-10-21 14:26 ]</font>
Vaan harvoin on köyhällä varaa ostaa halpaa
Tiedän yrityksiä pk-seudulla jotka asentavat kalvoja ja jälki on useimmiten kamalan näköstä, joskus tsäkällä tulee hyvännäköistä jälkeä <-monessa tutun autossa kuplia ja roskia kalvon välissä ja/tai liian pieni kalvopala.
Meillä on vw tansporter johon ed. omistaja oli asennuttanut kalvot, naurettavan näköinen.
<font size=-1>[ This Message was edited by: RCL on 2002-10-21 14:26 ]</font>
Suosittelen lämpimästi Juha Lustigin tummennuksia. Itse asennutin viikko sitten omaan B-Vectraan kaikkiin lasiin kalvot, taakse 20, sivuille 50 ja 75. Veccu on aivan eri komia Juhan käsittelyn jälkeen. Käykää muutaman viikon päästä tutustumassa Juhan uusiin kotisivuihin http://www.juhalustig.fi, olisi tarkoituksena hieman päivittää niitä. Sen jälkeen on nähtävänä about 200 kuvaa tummennetuista laseista.
Lustigilta onnistuu myös takaikkunan tummennus kahdesta palasta, meillä kolmessa jenkissä on Lustig tummentanut takaikkuna 2 palalla. Itsetehtynä on varmasti vaikeaa.On 2002-10-21 19:21, Opelixia wrote:
Mikään ei ole karmeamman näköistä kuin se että takalasi on tehty useammasta palasesta kuten jotkut ovat tehneet kun ovat itse tummentaneet...
Saumaa ei huomaa.
Niinpä... En oo ikänä kiroillut enempää kuin silloin kun otin takalaseja pois... ei tullut kuin harmia vaan, toinen lasinnostin ei pelaa enää yms...On 2002-10-22 13:12, Marko# wrote:
"Lasien otto on vähän tyhmempi juttu mutta onnistuu kyllä!!!"