Ikkuna tummennukset

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Opelixia
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Opelixia »

Räpeltää ite kalvot paikalleen niin halvalla pääsee => Niinpä niin... RÄPELTÄÄ!!!
Juho Anttila
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juho Anttila »

On 2002-10-21 13:17, Opelixia wrote:
Räpeltää ite kalvot paikalleen niin halvalla pääsee => Niinpä niin... RÄPELTÄÄ!!!
Sillä hinnalla että lustig tummentaa sun lasit saat sen 20 rullaa kalvoa biltemasta joilla voit harjoitella, sitten haet kunnon rullan kalvoa ja lopulta kun osaat homman voit tummentaa kaveriesi lasit ja saada omat rahasi pois.

Ei se oikeasti niin vaikeaa ole kuin parilla ekalla kerralla menee ihan käteen kyllä :wink:
salex
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja salex »

RCL:lle, ei se munkaan tekemänä olisi tullut paljoa yli 1000mk Senatorin kalvotus maksamaan, takaikkuna ja -sivut 180 euroa.

vossille, ainakin Llumarin kalvossa on sallittu 3% vaalentuminen, jota ei tule tapahtumaan. SunGardista en tiedä, mutta näkyyhän siitä tummimmastakin hieman läpi.
Salex Hifi-Tuning
www.salex.info
salex@salex.info
044-2921236
Juzu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Juzu »

Nyt vasta tajusin tässä että olis pitäny hommata neliovinen ascona niin olis saanu takasivulasit irti niin ois ollu helppo tummentaa ne lasit vaakasuoralla alustalla. Esim. se takalasi on vittumainen tummentaa vetämällä liuskoja vaakasuoraan.
RCL
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja RCL »

Kaikilla ei ole aikaa ja kiinnostusta alkaa itse räpeltelemään kalvoja paikalleen. Tuttuni "säästi" ja laittoi corsaan itse kalvot-en muista monennella yrittämällä tuli "hyvä", takasivuikkunat näyttää parin metrin päästä ihan hyvälle :grin: takalasiin hän on laittanut kalvon tosi monta kertaa ja aina meni mönkään, rahaa sillä on mennyt kalvoihin enemmän kuin Lustig olisi ne laittanut.

Vaan harvoin on köyhällä varaa ostaa halpaa :smile:

Tiedän yrityksiä pk-seudulla jotka asentavat kalvoja ja jälki on useimmiten kamalan näköstä, joskus tsäkällä tulee hyvännäköistä jälkeä <-monessa tutun autossa kuplia ja roskia kalvon välissä ja/tai liian pieni kalvopala.
Meillä on vw tansporter johon ed. omistaja oli asennuttanut kalvot, naurettavan näköinen.

<font size=-1>[ This Message was edited by: RCL on 2002-10-21 14:26 ]</font>
James
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja James »

Mitäs jos antaa ton lustigin tummentaa auton lasit niin pitääkös lasit ottaa auton ovista irti?? Vai ottavatko he itse/ottavatko ollenkaan pois?
Tvisuri
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Tvisuri »

Suosittelen lämpimästi Juha Lustigin tummennuksia. Itse asennutin viikko sitten omaan B-Vectraan kaikkiin lasiin kalvot, taakse 20, sivuille 50 ja 75. Veccu on aivan eri komia Juhan käsittelyn jälkeen. Käykää muutaman viikon päästä tutustumassa Juhan uusiin kotisivuihin http://www.juhalustig.fi, olisi tarkoituksena hieman päivittää niitä. Sen jälkeen on nähtävänä about 200 kuvaa tummennetuista laseista.
salex
'Admiral'
'Admiral'

Ei niitä tarvitse ottaa itse irti, koska niitä ei oteta ollenkaan irti.
Salex Hifi-Tuning
www.salex.info
salex@salex.info
044-2921236
Opelixia
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Opelixia »

Niin ei se Lustig ainakaan ota niitä laseja irti vaan sillä onnistuu homma muutenkin!

Mikään ei ole karmeamman näköistä kuin se että takalasi on tehty useammasta palasesta kuten jotkut ovat tehneet kun ovat itse tummentaneet...
RCL
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja RCL »

On 2002-10-21 19:21, Opelixia wrote:

Mikään ei ole karmeamman näköistä kuin se että takalasi on tehty useammasta palasesta kuten jotkut ovat tehneet kun ovat itse tummentaneet...

Lustigilta onnistuu myös takaikkunan tummennus kahdesta palasta, meillä kolmessa jenkissä on Lustig tummentanut takaikkuna 2 palalla. Itsetehtynä on varmasti vaikeaa.
Saumaa ei huomaa.
salex
'Admiral'
'Admiral'

No minä tummennan yleensä takaikkunan yhdellä palalla..
Salex Hifi-Tuning
www.salex.info
salex@salex.info
044-2921236
RCL
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja RCL »

Lustig tuli meille kotia tummentamaan ikkunat ja mukana ei ollut/ei ole olemassa niin leveää kalvoa että olisi riittänyt koko takaikkunaan yksi pala.
salex
'Admiral'
'Admiral'

Levein kalvo on 152cm, että se ainakin riittää ikkunaan kuin ikkunaan, mutta sellaista ei ole mitään järkeä ottaa kotikeikalle mukaan.
Salex Hifi-Tuning
www.salex.info
salex@salex.info
044-2921236
Marko#
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Marko# »

Joo mulla on 5 ovinen f koppanen Astra ja tummensin veivattavat lasit irti ottamalla ja hyvä tuli!! Kun ne kalvot on tiivisteiden välissä, ei tuu onkelmia veivatessa. Lasien otto on vähän tyhmempi juttu mutta onnistuu kyllä!!! Ne pikku lasit on sitten lasten leikkiä niihin verrattuna!
James
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja James »

On 2002-10-22 13:12, Marko# wrote:
"Lasien otto on vähän tyhmempi juttu mutta onnistuu kyllä!!!"
Niinpä... En oo ikänä kiroillut enempää kuin silloin kun otin takalaseja pois... ei tullut kuin harmia vaan, toinen lasinnostin ei pelaa enää yms... :sad: Mutta jälkiviisaana taas hyvä sanoa että olisi pitänyt viedä ammattilaiselle tummennettavaksi. Tästä lähin ainakin vien.
Vastaa Viestiin