G-Astran kylkilistat pois???

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
G-Man
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja G-Man »

Elikkä 3ovisesta ne pienemmät listat lähti todella helposti..kun tutki tarkemmin!
Sisäpuolelta piti painaa kasaan sellaista klipsua ja työntää ulospäin..(ne näytti alkuun joltain mutterlta???),niitä on 4kpl !!!
:lol:
j-tec
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja j-tec »

3ovisesta:

Ovipahvien irtiottamisessa menee eniten aikaa. Kolmiovisissahan on listaa myös pienet pätkät oven jälkeen ja ne lähtee ihan vetämällä irti (itse menin purkamaan takapaneelejakin ennen kuin huomasin asian olevan todellakin näin yksinkertainen). Isommat listat lähtevät irti kun leikkaat kosteussuojamuoviin kolosen ja ruuvaat todella pienen ruuvin irti listan keskiosasta ja sen jälkeen työnnät klipsut vapaiksi ja sen jälkeen työnnät itse listaa irti.

Monesti jos tuntuu että lista ei meinaa silti tulla, niin se on sitten se sport (tai jollain vaikka club ;) ...) lätkä joka pidättelee sitä, joten tuuppaa se lätkä helvettiin - ei mitään väliä vaikka lätkän pidike murtuu koska minä ainakin vedin liimalla kiinni lätkät jälkeen päin.

Operaatio tuli tehtyä pari viikkoa sitten kahteen kertaan.
G-Man
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja G-Man »

Ajattelin maalata astrani kylkilistat itse..kysyisin vaan sitä et tuleeko ne peilaamaan paljonkin???
Vastaa Viestiin