ite tykkäsin blaupunktin acapulkosta soittaa mp3 ja on jotai liittimii(~200e)... mult pöllittii semmonewellu_ kirjoitti:Sitte viel sellanen kysmys et millanen soitin...merkki/malli ei tarvi olla kallein,mut sellanen mis olis tarpeelliset liitännät ja soittas moitteettomasti musaa??
Popit
Itsellä ainakin hyviä kokemuksia Pioneerin soittimista, toimineet todella hyvin ja luotettavasti. Halvemmistakin malleista löytyy varsin hyvin toimintoja, suurin osa kylläkin sellaisia joilla ei tee mitään peruskäytössäwellu_ kirjoitti:Sitte viel sellanen kysymys et millanen soitin...merkki/malli ei tarvi olla kallein,mut sellanen mis olis tarpeelliset liitännät ja soittas moitteettomasti musaa??
Ajattelin nyt sitte eteen autostudion (e-602) 250w (rms 100w) erillissarjaa ja konttiin autostudion (e-12r) 12" subia 500w (rms 300w) myyjä sano,et tollasille riittäs bc-4.50 (2x50w + 1x 150w rms)vahvari,hinta 149euroa...mitä mieltä ootte? ehkä tota subii pitäs tolle vahvarille pienentää,mun mielestä
(jos joku viittis vastata)
Enemminkin pitäisi ostaa suosiolla isompi vahvari, sillä tuon tehot loppuu auttamattomasti kesken kovempaa kuunneltaessa. Tietenkin jos ei ole tarvetta soittaa musikkia täysiä, niin kyseiselläkin vahvarilla pärjää ihan mainiosti.wellu_ kirjoitti:Ajattelin nyt sitte eteen autostudion (e-602) 250w (rms 100w) erillissarjaa ja konttiin autostudion (e-12r) 12" subia 500w (rms 300w) myyjä sano,et tollasille riittäs bc-4.50 (2x50w + 1x 150w rms)vahvari,hinta 149euroa...mitä mieltä ootte? ehkä tota subii pitäs tolle vahvarille pienentää,mun mielestä(jos joku viittis vastata)
Itse myös suosittelisin mieluummin subi elementiksi peerleess 12" resolution sarjalaista, maksaa Powersetissä 115 euroa ja varmasti hintaluokkansa parhaimmistoa. http://www.powerset.fi/autohifi/peerless-a/pe-r12.htm
Mulla on tällä hetkellä Caliberin uusi mp3 70x4 soitin.
Maksoi 200e.
Erillisarja,6x5 edessä jotka tulevat soittimelta niinkuin erillisarja ja sitten hattuhyllyllä on 4 6x9 jolle oma Phoenix Gold vahvistin ja peräluukussa yskii 2x12" Sonyn supparit ja niille oma Pioneerin vahvistin.
Resonanssin poistin peräluukusta tiivistämällä paikkoja ja pistämällä paremmin niitä kiinni.
Maksoi 200e.
Erillisarja,6x5 edessä jotka tulevat soittimelta niinkuin erillisarja ja sitten hattuhyllyllä on 4 6x9 jolle oma Phoenix Gold vahvistin ja peräluukussa yskii 2x12" Sonyn supparit ja niille oma Pioneerin vahvistin.
Resonanssin poistin peräluukusta tiivistämällä paikkoja ja pistämällä paremmin niitä kiinni.
-
kumimuumi
- OCF Member

Mulla oli Autostudion 6,5" black chrome 2-tiesarja (oiskohan ollut bc6.02??), niin ihan jees muttei pitemmän päälle oikeen riittänyt. Nykyisiin kajareihin verrattuna bassoissa ei ollut magneetteja ollenkaan (ääni puuroutui 4x50 vaffilla vaikka kuinka sääteli) ja disset soi liian kovaa, alkoi korviin sattua.. Eli en suosittelisi niitä mutta voithan sä semmoset ostaa
. Ostat ennemmin ne DLS:t, etenkin kun ne taitaa maksaa saman verran 
Piukan soittimet on ihan kivoja, paljon säätöjä ja helppoja käyttää. Mulla on nyt toka Pioneerin soitin menossa, mutta mä kokeilisn jtn muuta merkkiä välillä, mun mielestä mp3:t kestää tod. kauan ladata.. Kaverilla on joku koht. uusi Sonyn mankka, säätöjä ja tingentangeleita riittää mutta säädöt on tyyliin kaikki/ei mtn... Yksi tuttu sanoi Blaukkarin jtn perusmankkaa ihan paskaksi.. Ota noista nyt sitten selvää

..Ja vaikken mäkään mikään hifisti ole, mutta semmoset 700-1000€ palaa helposti hyvään settiin piuhoineen kaikkineen..
Piukan soittimet on ihan kivoja, paljon säätöjä ja helppoja käyttää. Mulla on nyt toka Pioneerin soitin menossa, mutta mä kokeilisn jtn muuta merkkiä välillä, mun mielestä mp3:t kestää tod. kauan ladata.. Kaverilla on joku koht. uusi Sonyn mankka, säätöjä ja tingentangeleita riittää mutta säädöt on tyyliin kaikki/ei mtn... Yksi tuttu sanoi Blaukkarin jtn perusmankkaa ihan paskaksi.. Ota noista nyt sitten selvää
..Ja vaikken mäkään mikään hifisti ole, mutta semmoset 700-1000€ palaa helposti hyvään settiin piuhoineen kaikkineen..
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
- Speitan
- 'Diplomat'

- Viesti:
Itselläni on ollut JVC:n soitin ja olin siihen tyytyväinen. KD-SH909R tais olla malli. Frendillä tuli tuontiauton mukana ruotsista Sonyn mankka. En muista mallia mutta se missä on TFT näyttö ja kaks semmosta pyöriteltävää namiskaa. Voin sanoa että on aika "käsi" mankaksi. Säätöjä on mutta soittimen helppokäyttöisyys on todella kaukana. En suosittele.
Ihan vaan sitte viimotteeks semmonen vinkki että kannattaa sitte heti kerralla ostaa kunnon pääte niin ei tartte sitä alkaa vaihteleen. Ennemmin sitä tehoa kannattaa olla liikaa kuin liian vähän.
Ihan vaan sitte viimotteeks semmonen vinkki että kannattaa sitte heti kerralla ostaa kunnon pääte niin ei tartte sitä alkaa vaihteleen. Ennemmin sitä tehoa kannattaa olla liikaa kuin liian vähän.
-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

Mulla on C Asconassa edessä orkkis kajarit ja takana SPL Dynamics S 6.2 erkkasarja, subbarina soi SPL Dynamics Pro 12" 2*2 Ohm vanhempaa mallistoa tai sitten Infinityn joku ihme subbari
Vahvistin erkoille on Clarion 812HA ja Subbarilla Blaupunkt GTA-4100B
Päätteenä toimii Sonyn Black Panel MP3 soitin missä on etu-taka- ja Subbari lähtö, soittimessa on vakiona kaukosäädin..
10 levyn vaihtaja Paksissa.
Mun mielestä soi aika mukavasti eikä ole turhia resonanssi ääniä.
Moni muukin on kehunnut.
60 :nes postaus
Vahvistin erkoille on Clarion 812HA ja Subbarilla Blaupunkt GTA-4100B
Päätteenä toimii Sonyn Black Panel MP3 soitin missä on etu-taka- ja Subbari lähtö, soittimessa on vakiona kaukosäädin..
10 levyn vaihtaja Paksissa.
Mun mielestä soi aika mukavasti eikä ole turhia resonanssi ääniä.
Moni muukin on kehunnut.
60 :nes postaus
Volkswagen Passat Variant 2.8 V6 syncro -99
Itellä on Sonyn cdx-f5500 mut tohon ei saa dvd vaihtajaa ( Mut mitä semmosel tekeekää) Hyvä ja halpa ite ostin nii makso 200€ mut nyt saa varmaa jollaa 180€ ja 2 linja lähtöö ja toisen saa vaihettuu subi lähöks.Peltzi* kirjoitti:No mikä olisi hyvä soitin jos haluaisi joskus laittaa näytön ja jonkun DVD-vaihtajan/boxin kiinni? Joku Pioneer? Alpine? Mikä malli?
Carina II 1.6 vm89
Kadett E Farmari 2.0 16V vm89
Kadett E Farmari 2.0 16V vm89
Pioneerin paremmista malleista ainakin löytyy mahdollisuus kytkeä dvd-soitin/tv-viritin/cd-vaihtaja yms. Itsellä on neljä vuotta vanha Pioneerin vähän parempi malli, kyseisestä laitteesta löytyy Ip-bus liitäntän, joka mahdollistaa kyseisten laiteiden kytkennän.Peltzi* kirjoitti:No mikä olisi hyvä soitin jos haluaisi joskus laittaa näytön ja jonkun DVD-vaihtajan/boxin kiinni? Joku Pioneer? Alpine? Mikä malli?
Elikkäs tommonen pinskun 5700 missä on ip-bus liitäntä niin siihen voi liittää näytön ja erillisen dvd laitteen jos haluaa.R_tuning kirjoitti:Pioneerin paremmista malleista ainakin löytyy mahdollisuus kytkeä dvd-soitin/tv-viritin/cd-vaihtaja yms. Itsellä on neljä vuotta vanha Pioneerin vähän parempi malli, kyseisestä laitteesta löytyy Ip-bus liitäntän, joka mahdollistaa kyseisten laiteiden kytkennän.Peltzi* kirjoitti:No mikä olisi hyvä soitin jos haluaisi joskus laittaa näytön ja jonkun DVD-vaihtajan/boxin kiinni? Joku Pioneer? Alpine? Mikä malli?