Vectra hankinnassa-kommentteja?

Keskustelua Opeleista
Trinity
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Trinity »

Juken kirjoitti:Huolto-ohjelman mukaan laatikkoöljyjä ei tarvitse vaihtaa, mutta hyvähän ne on aika ajoin uusia. Miten se ykkönen tökkii? Ei mene vauhdissa päälle, vai ei mene muutenkaan kunnolla päälle?

Ja ehdottomasti ottaisin kakslitraisen tuolla hintaerolla jos muuten vastaavan kuntoinen.
Minulla se 1. tökkiminen ilmenee lähinnä aina silloin kun olen lähdössä valoista. Se vaan ärsyttää kun sitä pitää runnoa vähän niinkin väkisin pesään :cry:

Siitä vielä että voiko tuon ongelman poistaa säätämällä?
Weguagi
'Agila'

Siittä Wegusta...

Viesti Kirjoittaja Weguagi »

Itse voin kokemuksesta sanoo että 2.0 ja siittä jakopäästä Metro-Autossa makso tarjouksessa 550€ sisältäen sii 120tkm huollon töineen+ (se jakopää+vesipumppu+rullat+kiristäjä) eli täydellinen huolto. eikä tullu itellä ees hiki :lol: Ja eikun Baanalle .Onhan se siinä 1.8 :kin edessä 180tkm kohdalla et sillee. mutta ehdottomasti 2.0... 21hv enemmän :lol: -(z)-
HM
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja HM »

Ite ostin tuossa kuukausi takaperin Vectra B 1.8 Elegance sedanin.
Vuosmalli on 2001 eli on tolla uudemmalla 125hp koneella. Automaatti-ilmastointi ja muut perusherkut löytyy. Ihan tyytyväinen olen ollut, hiljainen ja tosi hyvä ajaa eikä jalkoihinkaan jää tolla mosalla. Perus alustakin on yllättävän jämäkkä vaikkei varustelu olekaan sport. Tilaa on reilusti tavaroille ja kyytiläisillekin.

Tuo '99 mallin 1.8 on sitä vanhaa konetyyppiä jossa 115 hp. Onneksi kuitenkin B2 korinen eli on jopa jonkun näköinen.
VW Golf GTi 1.8T '02 & Manta B GT/E 2.0i '77
teme_p
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja teme_p »

Kyllä se kaks litranen olis ehdottomasti kannattanu ostaa. kyllä sen tuhat euroa olis säästäny niissä kilometreissä. ja jos on koskaan räikkää käyttäny/työkaluja ni ei se hihnan vaihto ole niin vaikeata, itse tein meni ekalla kerralla pari tuntia ja makso vaivaset 100 euroa kaikki osat, eihän siinä takuuta ole mut köyhän on pakko yrittää... :) itellä laukesi se laatikko, tuli tasaus pyörästön hammasrattaat kurkistamaan päivän valoon. uus käytetty laatikko oli 400euroa ja vaihdoin itse et ihan miten vaan, eikä se vaihde vivusto vaijereilla toimi, tiedox.
Vastaa Viestiin