millä sais tumman kojelaudan ja keskikons komiaksi /kiiltäv-
Höyrypesuri on aikas kätevä sisustan pesuun... ei jätä kosteutta ja paska lähtee kyllä hyvin.. eikä tarvii käyttää mitään pesuaineita.. kannattaa kokeilla.. ja noita höyrypesureita saa ihan halvallakin.. oma maksoi jotain 50 € tietämillä 
Ooppeli alla ja Akka ratissa!
Astra F Caravan '92 / Toyota Corolla '99
Astra F Caravan '92 / Toyota Corolla '99
Oon käyttänyt sisätilojen muoviosien kiillotukseen AutoGlymin Vinyl & Rubber Care. Olen myös käyttänyt kojelautaan eikä ole mielestäni häirinnyt mitenkään vaikka kiiltävä pinta tuleekin. Aineella on myös mahdollista saada mattapintainen tulos.
Todella hyvää ainetta ja hyväntuoksuista.
Kannattaa kokeilla.
Kannattaa kokeilla.
TJT kirjoitti:ArmorAll pätevä tökötti noitten muoviosien kiilloitukseen sekä sisällä,että ulkona.
Ja tuo penkkien pesuun tarkoitettu värkki nimeltään painehuuhtelulaite.
Parhaiten onnistuu pesu,kun suihkuttaa vaikkapa bio-luvil tms. liuosta suihkepullolla penkkien pintaan,hankaa kevyesti vaikkapa jollain harjalla ja viimeiseksi painehuuhtelulaitteella pelkkää vettä käyttäen muutamaan kertaan huuhtoo.
Tietenkin jää penkit hieman kosteiksi,joten suosittelen tekemään toiminpiteen vasta kesähelteillä,tai sitten niin että penkit saa pari päivää rauhassa kuivua sisällä.
ArmorAll himmeä on tosi pätevä aine...
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Käytän tätä samaa itsekin ja voin suositella. Kuten Hude mainitsi, tolla glymin tavaralla on mahdollista saada niin kiiltävä kuin mattapintainenkin lopputulos. Tosin rattiin, vaihdekepin nuppiin yms. paikkoihin sitä ei kannata hieroa...liukastaHude kirjoitti:Oon käyttänyt sisätilojen muoviosien kiillotukseen AutoGlymin Vinyl & Rubber Care. Olen myös käyttänyt kojelautaan eikä ole mielestäni häirinnyt mitenkään vaikka kiiltävä pinta tuleekin. Aineella on myös mahdollista saada mattapintainen tulos.
Kannattaa kokeilla.

Biltemalla on niitä puhdistusliinoja purkitettuna ja valmiiksi aineessa mutta oli ensimmäinen ja viimenen kerta kun ostan. Ostin sellasta auton muoviosille tarkotettua mutta sepä jättikin valkean jäljen kojelautaan. Liikaa ainetta siinä liinassa kai, mutta turha ostaa kun pitää sen jälkeen vielä eri rätillä pyyhkiä.
Itse pyyhkäisen nykyään ihan kostealla paperilla tai luudulla vaan pölyt pois silloin tällöin, se riittää mulle.
Itse pyyhkäisen nykyään ihan kostealla paperilla tai luudulla vaan pölyt pois silloin tällöin, se riittää mulle.