Koirankarvoja verhoilussa!

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Juza
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Juza »

Itse kahden pitkäkarvasen koiran omistajana olen havainnut et koirankarvat lähtevät aika moitteitta kontaktimuovilla.
Ei muuta ku levee muovi verhoiluun kiinni ja hieroo kunnolla ja repäsee. Karvat lähtee ja verhoilu jää.
Loput karvat joita mahdollisesti jää on helppo poistaa imurilla, sillä ovat yleensä aika hyvin verhoilun pinnassa teipin takia. Kokeilkaa
wexi80
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja wexi80 »

....eli kumiharjalla kokeillaan ja palaute o kyl, si välitön! :wink:
Helpless
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Helpless »

Electroluxilta on mallistossaan suutin nimeltä turbo suutin.
Tarkoitettu juurikin autojen puhdistukseen.
Siinä on pari harjarullaa jotka pyörivät niin maan per*****sti.
Aikoinaan Electroluxin edustaja tuollaista minulle esitteli ja kehui vielä, että eläinten karvat saavat tuolla kyytiä.
wexi80
'Kadett'
'Kadett'

Lähe ny tähä hätään jotain turbosuutinta. Kaupanpäälle tulee varmaa koko imuri :o . just ostin uuden.
Helpless
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Helpless »

Nojoo... Ikäänkuin vinkkinä tulevaisuuden varalle tuon heitin ;)
Amppa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Amppa »

wexi80 kirjoitti:Lähe ny tähä hätään jotain turbosuutinta. Kaupanpäälle tulee varmaa koko imuri :o . just ostin uuden.
Turhaan sä nyt täällä keuhkoot jos joku jotain ehdottaa ;)

Sitä paitsi eikö nykyään kovin jätkä oo se jolla on karvasin kattoverhoilu :lol: Joku corollakuski voi tarjota sulle vaikka limut Essolla ;)

Ei muutaku volaa siihen imuriin ja kuusamontussu heilumaan ;)
Make M
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Make M »

VilleTre kirjoitti: Se on sitten taas erijuttu jos sulla on joku buudeli tai kultainen noutaja tjsp. minkä karvat on sellasta höyhentä........
Rotikka on...
wexi80
'Kadett'
'Kadett'

Kyl ny oon tullu siihe tulokseen ettei ne imurilla lähe vaikka kuinka hinkkaa :roll: täytyy varmaa iha piruuttaa käydä jossai siivousfirmassa kysymäs tota turboo. Tuleepaha kokeiltuu. Teippirulla ja kontaktimuovi ei auttanu ja kumiharjaa e vielä oo kerenny käydä kysymäs ja mä mitää keuhkoo :-? Tarkoitus oli tuoda julki et, taitaa olla turha kallis hankinta, jos ei eriksee saa ja just omaa imurii. :wink:
wexi80
'Kadett'
'Kadett'

...jos sais, ni olis kyl hyvä hankinta tulevaisuude varal, mut eka pitäs päästä testaa... :wink:
olio^^
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja olio^^ »

ekto kirjoitti:
Kokolattiamaton imuri? :lol: Niissä on sellaset pöyhintäpäät.

Olin nuorempana duunissa sellaisessa auton meikkifirmassa ja kumiharjalla ne koiran karvat karkotettiin...

sama täällä, toi kumiharja on ihan ehoton tohon hommaan...ei sillä teollisuusimurillakaan saa kaikkee sitä karvaa irti jos sitä on paljon ja syvällä... :evil: :evil: :evil:
elämä on kovaa, osta kypärä

commodore gs -68 http://picasaweb.google.fi/olli.partanen/Commo#
Omega 3000 kuvia=> http://www.opel.desteem.org/index.php?cat=10433
wexi80
'Kadett'
'Kadett'

Joo ostan kumiharjan ja rullan jeesusteippiä, jos ei lähe ni menee ainaki tol jesseteipillä verhoilu uusiks.... :P
wexi80
'Kadett'
'Kadett'

Mut hei mikä firma uudenmaan alueella pesis auton sisält halaval? Vois viedä karvoinee päivinee ton rysän sinne :wink:
satajet2
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja satajet2 »

Konalassa delta-auton alakerrassa olis meikkausfirma ;) oon siä viä ite töissä ja voi jeesusvarjekoon niit koirankarvasii autoja :( ja ei ne karvatkaan oo aina se pahin vaan se perkkuleen haju :wink: mut ionisaattori on taas sitävarte :) ja se pyörivä imurihässäkkä on mun tietojen mukaan joku sykloni imuri tai jotain semmosta... ei me sellasta käytetää vaan kumiharjaa normaali harjaa ja alumiiniteippiä... kyl lähtee karvat :D
jees
jan_k
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja jan_k »

mikä tää kumiharja on :oops: ?? lähteekö sillä helposti ja mistä niitä saa??
yks setra harrastaja
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Karvat noppiin vaan

Viesti Kirjoittaja yks setra harrastaja »

Moikka

Eräs taatusti tepsivä keino joskaan tuosta katosta en ole varma mutta muuhun verhoiluun kylläkin toimiva on höyrypesuri jossa noin kämmenen levyinen suutin harjoilla kiinni.

Lähtee kuin täi tukasta, poistaa muutkin tuoksahdukset.

Kokemusta on noin 7 vuoden ajalta, jos vain kaveripiiristä tai duunista löytyy.

Ostanut omani aikoinaan ns pikkujoulu ajan siivoukseen linja-autojen verhoiluja silmällä pitäen.

Auttaa myös jos plyyssi on mennyt ns länään sekä tienkin suklaa purkka kusi ym tahroihin laattaamisesta puhumattakaan.

Hankalin mihin olen törmännyt oli Frezza mokka juoma mikä oli kuivunut vaalealle penkin verhoilulle. Sekin lähti melko hyvin, itse taidan olla ainoa joka näki vieläkin jotakin jälkiä ko tavarasta penkissä mutta se oli kyllä penkille myrkkyä.
Vastaa Viestiin