J_J2 kirjoitti:HepsIle84 kirjoitti:Joku pariskunta Rovaniemen Prisman kassajonossa clubin takit yllä, taisipa olla eilen.Me oltiin vaimokkeen eli nm77 kanssa maanantaina prismassa ja nytkin ollaan Rovaniemellä
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
"Sculptural Artistry and German Precision"
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
Nortter kirjoitti:juu se on meikäläisen calikka.
Niin ja pienet veikkaukset oli kyllä sen ko. astran omistajasta, vaan enpä tohtinu nimiä heittää kun en varma ollut..
essentia- kirjoitti:Nortter kirjoitti:juu se on meikäläisen calikka.
Niin ja pienet veikkaukset oli kyllä sen ko. astran omistajasta, vaan enpä tohtinu nimiä heittää kun en varma ollut..oot varmaan ajellu vastaan muutamat kerrat rajamäen alueella...
Voi olla, sielä tulee pyörittyä paljon. Ajelen näköjään ihan laput silmillä
Corsa B GSi 1.6 16v -95 & Astra G 1.6 16v -02
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Pecu taisi tulla eilen mantalla 10-tien ja motarin rampissa vastaan hml:ssa.
Johnny, la gente esta muy loca.
Nalen bongattu Muuralassa
, huomasin et moikkasit, en ite kerenny moikata ajoissa 

Golf GT ´06
Corsa D CDTI ´07
Ex. Corsa C ´01
Beeascona perjantaina Amarillos.
Simo tänään Konalantiellä, itse tosiaan olin bussipysäkillä (häpeää), mutta puolustuksena oli että olin menossa saunailtaan... 
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
T.K työ hommissa,bongas mut Mattilan kadun siwan pihassa.Pari sanaakin vaihettiin siinä vähän hiljasellaan.Ekaa kertaa autolla vähän liikuskelin viikoon.
Ja pitihän nuo poliisienkin heittää uukkari perään, ja pilliä suuhun.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Oli ihan pakko pysäyttää sut ja käydä juttusilla, kun ei sua näy miiteissä.terokimmo kirjoitti:T.K työ hommissa,bongas mut Mattilan kadun siwan pihassa.Pari sanaakin vaihettiin siinä vähän hiljasellaan.Ekaa kertaa autolla vähän liikuskelin viikoon.
Volvo V70 2.4T
Volvo 850 T5(r)-94
Volvo 850 T5(r)-94
Hehaa nyt on teille vähän kauempana täälä Kemi-Tornio akselilla uuden jäsenen (eli minun) mv6 bongattavaksi.

Näyttää muuten aika tutulta tuo auto!Anthi- kirjoitti:Hehaa nyt on teille vähän kauempana täälä Kemi-Tornio akselilla uuden jäsenen (eli minun) mv6 bongattavaksi.![]()
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Hmm, no rekkarin loppu on -688 ja sodankylässä ja kemijärvellä on ollu ainaki aiempien otteiden perusteella? Onko sama?
^En mä loppua muista, alku oli XVF- tai VXF-. Mun käsittääkseni ei kovin kauaa Rovaniemellä pysynyt, vaikea sanoa onko juuri sama mutta kovasti samannäkönen kuitenki.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
No ei se sit ole sama auto. mulla on X kyllä rekkarissa mutta ei V:tä eikä F:ää. Tällä alueella on näkyny ainaki yks identtinen mv6 ja pari 2.5litrasta. Tai siis.. Ei ne enää ole identtisiä kun nyt olen yksinäinen susi Ocf-logojeni kanssa täällä päin.. :/Hensku kirjoitti:^En mä loppua muista, alku oli XVF- tai VXF-. Mun käsittääkseni ei kovin kauaa Rovaniemellä pysynyt, vaikea sanoa onko juuri sama mutta kovasti samannäkönen kuitenki.
Terokimmo kääntyi rajakadulta eeronkadulle, taisit tajuta kun morjestit vaikka olin volvolla liikkeellä.
Volvo V70 2.4T
Volvo 850 T5(r)-94
Volvo 850 T5(r)-94