Sillä juuriAP-race/lake kirjoitti:ajoiko "samsa87" valkoisella B-omegalla? jos oli, pahoittelen myöhästä lapasen nostoo.samsa87 kirjoitti:Ap-race/lake tuli aamulla jakomäen nurkilla vastaan.
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
- AP-race/lake
- 'Senator'

ok! täytyy olla tarkaavaisempi. tervehdin näin jälkikäteen !samsa87 kirjoitti:Sillä juuriAP-race/lake kirjoitti:ajoiko "samsa87" valkoisella B-omegalla? jos oli, pahoittelen myöhästä lapasen nostoo.samsa87 kirjoitti:Ap-race/lake tuli aamulla jakomäen nurkilla vastaan.
Joku klubilainen tuli vastaan tänään päivällä Helsingin ydinkeskustassa Korkeavuorenkadulla Eteläesplanadin risteyksessä. Autona oli matala ja laiteltu oranssi F Astra HB. Takalasissa oli clubin logotarra. Kuski tuijotti pitkään sinne yläilmoihin kuorkin hyttiin
En vain millään nyt muista nimimerkkiä...
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Undertaker ja V6 Astra, luulisinNalen kirjoitti:Joku klubilainen tuli vastaan tänään päivällä Helsingin ydinkeskustassa Korkeavuorenkadulla Eteläesplanadin risteyksessä. Autona oli matala ja laiteltu oranssi F Astra HB. Takalasissa oli clubin logotarra. Kuski tuijotti pitkään sinne yläilmoihin kuorkin hyttiin![]()
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Oho...ensimmäinen meikäläisenkin bongannu... ja sitte huomasin tän vaan noin viikon myöhässäjeppe jääkarhu kirjoitti:hudu79 Tammistossa tossa puolen päivän jälkeen...
Eipä oo kyllä hirveesti tullu viimesen viikon sisään täällä voorumilla aikaa vietettyäkkään.
Tammistossa olen töissä, joten sieltä voi suht helposti meikäläisen bongata. Sinua en kyllä hoksannu ko. päivämäärällä.
- Undertaker
- 'Diplomat'

marqus kirjoitti:Undertaker ja V6 Astra, luulisinNalen kirjoitti:Joku klubilainen tuli vastaan tänään päivällä Helsingin ydinkeskustassa Korkeavuorenkadulla Eteläesplanadin risteyksessä. Autona oli matala ja laiteltu oranssi F Astra HB. Takalasissa oli clubin logotarra. Kuski tuijotti pitkään sinne yläilmoihin kuorkin hyttiin![]()
Minä kait se olin vaikken muistakaan kyylänneeni ketään siellä. Varsinkaan miehiä
Saatoit sitten tuijottaa sinne apukuskin penkille, koska siinä istuskeli naishenkilöUndertaker kirjoitti:marqus kirjoitti:Undertaker ja V6 Astra, luulisinNalen kirjoitti:Joku klubilainen tuli vastaan tänään päivällä Helsingin ydinkeskustassa Korkeavuorenkadulla Eteläesplanadin risteyksessä. Autona oli matala ja laiteltu oranssi F Astra HB. Takalasissa oli clubin logotarra. Kuski tuijotti pitkään sinne yläilmoihin kuorkin hyttiin![]()
Minä kait se olin vaikken muistakaan kyylänneeni ketään siellä. Varsinkaan miehiä
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Jarksi bongailtu jälleen 
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
- AP-race/lake
- 'Senator'

"nalen" ja omega bongattu viikissä. lapasta nostelin 
Samat sinnekin, kerrankin tajusin nostaa räpylän ajoissa.mannion kirjoitti:Jarksi bongailtu jälleen
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
Huomasin jo pitkältä tutun näköisen auton. Moikkailin takas.AP-race/lake kirjoitti:"nalen" ja omega bongattu viikissä. lapasta nostelin
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
Timo.S kirjoitti:KET-2 bongattu hoodeilta.
ja joku tumma B-omega vähän ennen kuutta aamulla ajamassa driftinkiä jämsän keskustan liikenneympyrässä
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Mä olinkin "talon autolla", sellasella Ivecolla liikenteessähudu79 kirjoitti:Oho...ensimmäinen meikäläisenkin bongannu... ja sitte huomasin tän vaan noin viikon myöhässäjeppe jääkarhu kirjoitti:hudu79 Tammistossa tossa puolen päivän jälkeen...
Eipä oo kyllä hirveesti tullu viimesen viikon sisään täällä voorumilla aikaa vietettyäkkään.
Tammistossa olen töissä, joten sieltä voi suht helposti meikäläisen bongata. Sinua en kyllä hoksannu ko. päivämäärällä.