Itekki vois kyllä tähän miittiin kokeilla ottaa osaa. Ei Hämeenlinna niin kaukana ole, etteikö siellä voisi tulla käymään , ja perkele kun ei oo tullu tätä threadia tullu luettua, et olis tuon Riksun miitin huomannu :/ Sinne olisin kyllä tullu.
Olikos paljon väkeä miitissä ja ketä oli? Itse olin 13-21 kassalla ja taisi siinä 18-19 välillä käydä vajaa 30 asiakasta.. Ihan hyvin olisin voinut olla siis miitissä
No jos ensi kerralla.. Astra ja minä oltiin kuitenkin hengessä mukana
Hei, ensi kuun miitti olisi valmistujaisviikonloppuna. Onko teillä silloin menoa, että siirretäänkö miittiä jonnekin suuntaan? Itse kyllä pääsen paikalle. Ellen töissä ole.
Mitä jos siirretään miitti tänne Riksun ABC:lle perjantaille 23.05. klo 19? Ku on toi kevätkokouskin täällä seuraavana päivänä, niin voi olla porukkaa enemmänkin!
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Eli kesäkuun mitti pidetään jo 23.5. klo 19 Riihimäen ABC:llä. Eli samaisena viikonloppuna kun on kevätkokous. Jos saataisiin paikalle enemmän väkeä. Kesäkuun miitti olisi sattunut juuri valmistujaisviikonlopulle, joten monella saattaa olla muuta menoa silloin.
taijampa tulla minäki piipahtamaan siellä ku tuun jo perjantaina hyvinkäälle siskon luokse... laita sen abc:n osoite mulle 044 548 2979 niin huristelen navin avullla suoraan sinne
Mekin yritetään täältä ehtiä sinne abc:lle seiskaksi. Puoli kahdelta loppuu työt ja siitä sit mahd pian yritetään lähteä ajeleen, varmaan vähän letkassa jos hyvä säkä käy