=Pasi= kirjoitti:^^Onkos tuossa Fiksipyörässä niinkuin kiinteästi ratas.. (ööh, en osaa selittää) Tarkoitan että sillä vois vaikka polkea takaperin?
En kyllä tajua minäkään mikä tuossa niin hienoa sitten on
Ainaki mä oon käsittäny et näin on. Se saattaa pikkusenkaan kovemmasta vauhista olla aikä vänkä pysäytettävä, ku vaan rupeet painamaan massaa vastaan niillä polkimilla....
No onpa uusi keksintö. Minulla oli kyseisellä tekniikalla varustettu kolmipyöräinen joskus vaahtosammuttajan kokoisena, eikä siitä kukaan meteliä pitänyt, vaikka kruisailinkin sillä pitkin katuja.
Nii i. Mullakin oli sellainen.
Ja mulla Sellanen joku venäläisvalmisteinen?
Tällänen :
EDit: Tarkennus, en oo muuten ite tuossa kuvassa
höpö höpö. Sä et siis aina ole ollutkaan Pasi.
Tuollainen oli se minunkin pyörä.
ipa kirjoitti:^^ miulla on edelleen tuollainen. tosin en ennä sillä juurikaan ajele.
se on muuten itä-saksalainen laatu tuote mallia isältä pojalle.
Joo en tuosta valmistusmaasta niin varma ollut, hyvä että muistit paremmin
Ja kyllä mullakin tuo vielä tallessa on jossain mutsin luona ulkovarastossa, kai tollanen rautamöykky kestää maailman tappiin asti
Mullakin oli tuollainen lapsena, en tosin enää tiedä missä ko. ajoneuvo on, täytyy ehkä äidiltä kysyä.
Mut hei positiivista, takavetoinen kolmipyörä, eiks ne yleensä ole etuvetoja?
^^
kyllä muuten ottas pattiin.
ihmisillä saattaa olla sama "ongelma" sadanmiljoonan vuoden kuluttua.
Tutkijoiden mukaan kyse voi olla siitä, että alkoholipitoista mettä tuottavien palmujen kanssa pitkään eläneen lajin elimistö olisi kehittänyt aikojen kuluessa keinon tehdä alkoholista myrkytöntä.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.