Myönnetään, oli huono bemari-provo. Paikalla oli jo 4-5 autoa pysähtyneenä ja auttamassa niin ei sinne kannattanut enää mennä sotkemaan, noin 5km päästä tuli jo lanssi vastaan. Itse asiassa en ollut edes itse auton ratissa vaan takapenkillä matkustajana. En tiedä mitä oli tapahtunut mutta tie oli suora, keli hyvä tosin erittäin kuuma ja aurinkoinen, bemari oli lentänyt ainakin 15m ulos tieltä suoraan sivulle pellon laitaan ja joka kulma rusinana. Reilu ylinopeus ja/tai joku hazardiohitustilanne, veikkaan.Killroy kirjoitti:No sehän oli vaan bemari... Ja melkein haluttais sanoa että ne varmaan on ajanu ylinopeutta. Eli ne on idiootteja. Ja idiotismista sakotetaan. Eikös se niin menny ?Ioni kirjoitti:Jos tosissaan olet, niin toivonpa että sinulle kävisi joskus samoin. Ajat ulos eikä pysähdytä auttamaan.Alpha kirjoitti: 30km varkaudesta joku vihree e34 bemu pitkällään pellolla ja pari pappaa päät veressä siellä makas, en pysähtynyt
Voi v*ttu mikä idiootti.
No joo, kaukaa haettu, ja aika huono. Siis veetun huono. Sori Oon väsyny. Kaippa siellä oikeesti on jo apu ollu paikalla, ku on alpha vaan ajanu ohi.
Mielenkiintoisten muunmerkkisten autojen bongausketju
Re: Millaisen muun auton kuin Opelin bongasin liikenteessä
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Hyvä näin, että oli provo siis.Alpha kirjoitti: Myönnetään, oli huono bemari-provo. Paikalla oli jo 4-5 autoa pysähtyneenä ja auttamassa niin ei sinne kannattanut enää mennä sotkemaan, noin 5km päästä tuli jo lanssi vastaan. Itse asiassa en ollut edes itse auton ratissa vaan takapenkillä matkustajana. En tiedä mitä oli tapahtunut mutta tie oli suora, keli hyvä tosin erittäin kuuma ja aurinkoinen, bemari oli lentänyt ainakin 15m ulos tieltä suoraan sivulle pellon laitaan ja joka kulma rusinana. Reilu ylinopeus ja/tai joku hazardiohitustilanne, veikkaan.
Se on ihan sama minkä merkkinen auto, tai mikä on syynä ulosajoon. Jokainen meistä on velvollinen auttamaan tarvittaessa.
TBD
Juuri näin, olen aivan täysin samaa mieltä. Itsaria yrittänyttäkin pitää auttaa, vaikkei se sitä haluaisikaan.Ioni kirjoitti:Se on ihan sama minkä merkkinen auto, tai mikä on syynä ulosajoon. Jokainen meistä on velvollinen auttamaan tarvittaessa.
Ja ettei nyt kukaan luule että olen kyyninen kusipää (tai, no olenhan minä itse asiassa) niin tuossa pari kuukautta sitten soittelin apua naapurin mummolle kun oli saanut aivoinfarktin lukkojen takana omassa kämpässään.
Se OT:sta mun osalta, jatkakaa..
BMW F30 330e M-Sport
EX:
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
täällä Oulun keskustassa monesti jo tullu vastaan uudenkarhea harmaa Z4 bemmi ja aina rätti alhaalla 
-Speedlimit sucks-
EX. 91' 8v calibra (ikuisuusprojekti)
on pop
opel - wir leben autos
opel - wir leben autos
Ei ole sitten uudenkarhea.^make^ kirjoitti:täällä Oulun keskustassa monesti jo tullu vastaan uudenkarhea harmaa Z4 bemmi ja aina rätti alhaalla
TBD
Joo, kyllä se RS500 on, mutta tainnut laittaa 300 tekstin syystä tai toisesta takaluukkuun. Tehojahan tuossa on yli 300hp, joten sekään ei ole syynä.G.T.S kirjoitti:Varmaan olen sitten numeron nähnyt väärin kun siinä ajoin, mut erottui kyl selkeästi ettei ole mikään RS vakio malli vaan jokin vieläkin erikoisempi ja aika makeaata kirjoitti:Ei kai sellaista olekaan kuin RS 300. On vain RS (jossa on 300 hv), väreinä ainakin valkoinen, sininen ja vihreä ja RS 500 (joka on kai aina mattamusta), ainakin minun käsittääkseni, vaikken nyt noihin RS-Focuksiin ole niin perehtynytkään.
Auto on aina mattamusta ja näitä tuli 10 kpl Suomeen. 500 kuvaa auton tuotantoerän suuruutta.

http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/ford ... ppuunmyyty
TBD
no ainaskin näyttää aika uudelta...Ioni kirjoitti:Ei ole sitten uudenkarhea.^make^ kirjoitti:täällä Oulun keskustassa monesti jo tullu vastaan uudenkarhea harmaa Z4 bemmi ja aina rätti alhaalla
-Speedlimit sucks-
on pop
opel - wir leben autos
opel - wir leben autos
^make^ kirjoitti:no ainaskin näyttää aika uudelta...Ioni kirjoitti:Ei ole sitten uudenkarhea.^make^ kirjoitti:täällä Oulun keskustassa monesti jo tullu vastaan uudenkarhea harmaa Z4 bemmi ja aina rätti alhaalla
Pointti oli, että Z4 faceliftattiin 2009 ja samalla tapahtui tällainen muutos:

TBD
Hesassa pyöri musta smart, leveillä renkailla, stnan laatikko, olevinaan jotenkin tuunattu...rekkari oli TÄ-I... 
RS Focus tummansininen/tumma? Lahdessa päivällä.
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Oli torstai aamuna päivänä vielä pellolla, katto oli leikattu pois. Eli kyydissä on todennäköisesti ollut vielä porukkaa.Alpha kirjoitti: 30km varkaudesta joku vihree e34 bemu pitkällään pellolla ja pari pappaa päät veressä siellä makas, en pysähtynyt
Tänään ajelin takaisin, oli raivattu pois.
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Iisalmessa tänään Morris Mini pakuversiona.
Jämsän Shelliltä poistu vähän ennen puolta kymmentä punainen (?) nappisilmä-Lada valkonen kolmio persuuksissa 
eile uus honda crx hybridi, aika erilaisen näkönen ainaki perästä
E: siis CR-Z oli malli eikä suinkaan crx..
E: siis CR-Z oli malli eikä suinkaan crx..
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Keltaisen F***in:

...ja ihan liikenteessä, keskellä kaupunkia, vaikka tuo kuva on otettu parkkipaikalla.

...ja ihan liikenteessä, keskellä kaupunkia, vaikka tuo kuva on otettu parkkipaikalla.