Pohjois-Karjalan alue miitti. Seuraa ajankohtaa ja paikkaa viimeiseltä sivulta
Jahas,eräs aikakausi päättyi tänään. manta rullattiin kärriin astran perään ja aamuyöstä lähden viemään sen säilöön kauas kauas pois.
katotaan mitä siitä tulee vai tuleeko mitään. Ensin ostan sen oman talon ja tallin. sitten..
Ei nuo kimppa tallit toimi,kuten moni jo on sanonut.pitäis olla pysyvä hyvä kaveri porukka jossa kaikki tunteneet toisensa pitkään. nyt oli liikaa vaihtuvuutta ja kaikille ei pelisäännöt mennyt jakeluun.Parempi itse lähteä pois kun rupes rahatkin olemaan loppu ja motivaatio häviämään. Mutta kiitosta Nuutiselle ja Toivaselle kun jaksoivat kuunnella ja olla välillä auttavana kätenä. Muita siellä ei tainnut näkyäkään...
Nih,tuli tänään Fintoys leiriin maksettua jäsen maksu
Ei nuo kimppa tallit toimi,kuten moni jo on sanonut.pitäis olla pysyvä hyvä kaveri porukka jossa kaikki tunteneet toisensa pitkään. nyt oli liikaa vaihtuvuutta ja kaikille ei pelisäännöt mennyt jakeluun.Parempi itse lähteä pois kun rupes rahatkin olemaan loppu ja motivaatio häviämään. Mutta kiitosta Nuutiselle ja Toivaselle kun jaksoivat kuunnella ja olla välillä auttavana kätenä. Muita siellä ei tainnut näkyäkään...
Nih,tuli tänään Fintoys leiriin maksettua jäsen maksu
2.0t Re85
-
-SweetAngel90-
- 'Senator'

Ei kestä kiitellä, mukava on ollu mukana olla. Harmihan tää on näin, kuten kerroin, mut raha kyl pyörittää kaikkee tällä pallolla, joten ei voi mitään.JJunior kirjoitti:Mutta kiitosta Nuutiselle ja Toivaselle kun jaksoivat kuunnella ja olla välillä auttavana kätenä. Muita siellä ei tainnut näkyäkään...
Pistähän Manta sit reiskaan, niin pääsee ihastelee.. hyvä siitä tulee. Yllätät sit meidät joku päivä.
Enää ei jalkoja palele
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

-
-SweetAngel90-
- 'Senator'

Oon kuullu tuon aiemminkin.Jupe B kirjoitti:vai tämmöstä täällä. Nuutinen ei enää edes vastaantullessaan morjesta...
Enää ei jalkoja palele
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Juu, tuli tossa perjantaina sitten vietettyä polttarit. Kotikylän poijjaat tulivat hakemaan puolilta päivin ja suuntasimme kohti ruunaata. Olivat hommanneet 20 hengen mökin ja splättiskamppeet.
Joensuussa hyppäsin kamraatin (+apukuski) autoon--> "ministerin salkku" IVA karhua (namnam) Suuntana lieksa. Matka joutui aika hyvin juoden tuota humalluttavaa mallasjuomaa.
Ruunaassa olikin sitten 13 muuta huimaa, muutama tovi siinä turistiin ja arvailimma rueta ns. tappohommiin, eli porukka puoliksi ja lipunryöstöön. Tasaiset pelit olivat.
Tämän jälkeen syömään, siinä menikin sitten 2.5 tuntia.
Takaisin mökille tultua saunomaan ja kaljaa koneeseen...
Paikallinen koskenlasku yrittäjä tuli illalla 9 jälkeen hakemaan porukan 2:lla tila-autolla (merkkejä en mainitse) koskien laskuun. Oli muuten aika villi kokemus kohtuullisessa nousussa olevalle porukalle.
Koskenlaskusta selvittyämme saunomista aamuun asti (olisikohan kello ollut jtn 6-7 aamuntunteina)
Summattuna iltaa: Mustelmia, märkää vettä, hyvää ruokaa. Sitten ne nesteet: 2l Wiskiä, 2l votkaa, 1l kossua, lukematon määrä olutpulloja/tölkkejä.
En saanut muuta kuin pienen päänsäryn tästäkin ilosta (miksi ei tule kapulaa mulle?)
Joensuussa hyppäsin kamraatin (+apukuski) autoon--> "ministerin salkku" IVA karhua (namnam) Suuntana lieksa. Matka joutui aika hyvin juoden tuota humalluttavaa mallasjuomaa.
Ruunaassa olikin sitten 13 muuta huimaa, muutama tovi siinä turistiin ja arvailimma rueta ns. tappohommiin, eli porukka puoliksi ja lipunryöstöön. Tasaiset pelit olivat.
Tämän jälkeen syömään, siinä menikin sitten 2.5 tuntia.
Takaisin mökille tultua saunomaan ja kaljaa koneeseen...
Paikallinen koskenlasku yrittäjä tuli illalla 9 jälkeen hakemaan porukan 2:lla tila-autolla (merkkejä en mainitse) koskien laskuun. Oli muuten aika villi kokemus kohtuullisessa nousussa olevalle porukalle.
Koskenlaskusta selvittyämme saunomista aamuun asti (olisikohan kello ollut jtn 6-7 aamuntunteina)
Summattuna iltaa: Mustelmia, märkää vettä, hyvää ruokaa. Sitten ne nesteet: 2l Wiskiä, 2l votkaa, 1l kossua, lukematon määrä olutpulloja/tölkkejä.
En saanut muuta kuin pienen päänsäryn tästäkin ilosta (miksi ei tule kapulaa mulle?)
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Onpas täällä hiljasta...
Eihän kellään ole nurkissa pyörimässä ylimääräistä kadetin 1.2 konetta? Ois melko kiirus tarve sellaselle...Tuli taas hankittua uus lelu, jossa kone kalisee ihan kiitettävästi.
Jariko tais tänään päästä hihittelemään mulle, kun volvolla kurvailin perässä ja bensa loppu kuopiontielle
Ei se ollutkaan kun viides kerta 12 tunnin sisään kun loppu. Tulipahan todettua että enää ei lähetä volvolla vetämään traikkua, ainakaan pidempää matkaa. Veteli varmasti parikymmentä litraa soppaa sataselle...
Eihän kellään ole nurkissa pyörimässä ylimääräistä kadetin 1.2 konetta? Ois melko kiirus tarve sellaselle...Tuli taas hankittua uus lelu, jossa kone kalisee ihan kiitettävästi.
Jariko tais tänään päästä hihittelemään mulle, kun volvolla kurvailin perässä ja bensa loppu kuopiontielle
Omega a 3.0 24V
Kadett c coupe -76, Manta b -76, Rekord c ht coupe -68
Kadett c coupe -76, Manta b -76, Rekord c ht coupe -68