Kaveri kokeili koneella mallata noita, niin ei pahalta näyttänyt. Eli varmaan ainakin testataan. Nuo mun vanteet kun on muutenkin aika huonossa maalissa.
Omega Evo-500
Re: Omega Evo-500
^ No prkl kerkesit mainita, se on tarkoitus tehdä tässä pikapuoliin...
Kaveri kokeili koneella mallata noita, niin ei pahalta näyttänyt. Eli varmaan ainakin testataan. Nuo mun vanteet kun on muutenkin aika huonossa maalissa.
Viihdoin ja viimein sain oikeanlaiset tarrat Oulun Painomiehiltä, ei voi muuta sanoa kuin että luokaton suoritus. Vapun jälkeisellä viikolla olen käynyt siellä paikanpäällä setvimässä tuota tarra hommaa. Autoa mitattiin ja kirjattiin ylös mitä pitää tehdä uudestaa. No mitään ei kuulunut, joten useiden soittojen jälkeen n1kk kuluttua kaveri soittaa että mitäs sitä pitikään tehdä... Oli kuulemma edelliset muistiin panot joutunut hukkaan... No mittasin autoa taas ja kerroin mitä pitää tehdä, ja tänään tuli tarrat.
Ko. firmaa ei voi kyllä suositella kellekkään...
No se vuodatuksesta. Laittelen tuoreita kuvia kunhan saan tarrat vaihdettua. Kalajoella oltiin kiihdyttelemässä, ja mukavasti se kulki 15.272 tais olla paras. Muuten ei kyllä ole joutanut käymään tällä vehkeellä oikeen missään tapahtumissa.
No se vuodatuksesta. Laittelen tuoreita kuvia kunhan saan tarrat vaihdettua. Kalajoella oltiin kiihdyttelemässä, ja mukavasti se kulki 15.272 tais olla paras. Muuten ei kyllä ole joutanut käymään tällä vehkeellä oikeen missään tapahtumissa.
Erottui mukavasti eduksensa Kalajoella, ennen kaikkea erilainen EVO ja minuun tuo kilpuri-replica teema puree hienosti!

Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Opel Manta B 2.4 "i400"
No kerro nyt muutkin strategiset varttimailin tulokset, eli paras 60-jalkanen ja loppunopeus.
60 jalkaa 2.375 ja nopeus 147.105
Joulupukki toi tämmösen. 1:18

Semmosta tällläkertaa, projekti pyrkii etenemään kiivaasti...

- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
onkos tähän autoon tulossa oikean kilpa-auton moottorikin??? vähän haiskahtaa että tuonne tulee (c30xei 366hv ja 465nm) läppärungoilla 
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
timok kirjoitti:onkos tähän autoon tulossa oikean kilpa-auton moottorikin??? vähän haiskahtaa että tuonne tulee (c30xei 366hv ja 465nm) läppärungoilla
Eiköhän toi virne kertonut jo kaiken tarpeellisenharza kirjoitti:
- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009

- Viesti:
Pitäähän se harzankin harjoitella vaihteistojen vaihtoa. 
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
Vai jopa isompi motti???timok kirjoitti:onkos tähän autoon tulossa oikean kilpa-auton moottorikin??? vähän haiskahtaa että tuonne tulee (c30xei 366hv ja 465nm) läppärungoilla
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
- iso.kunkku
- OCF Member

jos se on harza tää mystinen pohjoisen mies joka haki juzzin omegasta tekniikan kuten täälä joskus on kerrottu... 
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
No äkkiä te pirut arvaatte...
Siinä.

Siinä.

Osa tais tietäänkin mutta oltiin vain hiljaa...
Mutta on sitten asiallinen moottori tuloillaan.
JiiPee
JiiPee