Täytyy katsoa jos sitä tulee lähdettyä Turun suuntaan concourssia katsomaan, niin silloin ei ehdi, mutta jos vettä tulee kaatamalla tai tulee nukuttua liian pitkään niin sitten voisi käydä Kessalla...
Mun lento laskeutuu Tampereelle kolmen maissa ja juna on Tiksissä 17:37.
Jos joku hakisi sieltä ja palauttaisi samaan paikkaan miitin jälkeen niin voisin vaikka tulla.
Muussa tapauksessa taitaa jäädä väliin koska siihen mennessä kun pääsen kämpälle ja lähden sieltä tulemaan niin taitaa miitti olla jo ohi.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Jarno kirjoitti:Mun lento laskeutuu Tampereelle kolmen maissa ja juna on Tiksissä 17:37.
Jos joku hakisi sieltä ja palauttaisi samaan paikkaan miitin jälkeen niin voisin vaikka tulla.
Muussa tapauksessa taitaa jäädä väliin koska siihen mennessä kun pääsen kämpälle ja lähden sieltä tulemaan niin taitaa miitti olla jo ohi.
Mä voin toimia kuskina. Ei täs kuitenkaan mitään tekemistä ole. Tai jos joku muu on tulossa vasta tuolloin miittiin niin parempi se.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Jarno kirjoitti:Mun lento laskeutuu Tampereelle kolmen maissa ja juna on Tiksissä 17:37.
Mä pääsen töistä 16.30, oon 17.30 maissa kotona missä hyppään vaan autoon, niin voisin tiksin kautta ajella jos hetken joudat odottelemaan meiltä ajaa sen parisenkymmentä minuuttia tikkurilaan.
hudu79 kirjoitti:Jos sitä sais ittensä liikkeelle...
Kuis moni on hienon OCF limited edition-sontsan tarpeessa?
Hintahan on muodollinen 15€ kipaleelta in cash.
Mä pääsen töistä 16.30, oon 17.30 maissa kotona missä hyppään vaan autoon, niin voisin tiksin kautta ajella jos hetken joudat odottelemaan meiltä ajaa sen parisenkymmentä minuuttia tikkurilaan.
EDIT. Niin ja jos uskallat tulla kyytiin ;D
Tottakai. Kyydit siis sovittu.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2