Ja kerrankin puhut asiaa. Vittuillaan sitten kasvokkain ja rakentavammalla/positiivisella tavalla seuraavan kerran. Eikä pidä provosoitua kun provosoidaan... Tai jotain... Vaikka hauskahan teidän juttuja on lueskella - ei sillä eikä millään...
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
suuret kiitokset jutalle,k-p:lle ja 16valvelle mahtavasta synttärilahjasta.on se niin mahtava ettei sanat riitä kertomaan kuinka onnellinen olen siitä.kiitokset vielä kerran.
omenaukkeli kirjoitti:suuret kiitokset jutalle,k-p:lle ja 16valvelle mahtavasta synttärilahjasta.on se niin mahtava ettei sanat riitä kertomaan kuinka onnellinen olen siitä.kiitokset vielä kerran.
Kiva jos tykkäsit, niin ja Onnea! Tulee aina hyvä fiilis kun joku kehuu omaa työtä
omenaukkeli kirjoitti:suuret kiitokset jutalle,k-p:lle ja 16valvelle mahtavasta synttärilahjasta.on se niin mahtava ettei sanat riitä kertomaan kuinka onnellinen olen siitä.kiitokset vielä kerran.
Kiva jos tykkäsit, niin ja Onnea! Tulee aina hyvä fiilis kun joku kehuu omaa työtä
todellakin.se oli oikeasti todella mahtava.kiitokset vielä kerran.